"Rozhodně to představuje hrozbu. Pokoušíme se to zmírňovat vytvářením titulů, které lze hrát opakovaně, podporovat hry prostřednictvím stahovatelného obsahu a nástroji, které hráčům umožňují další rozvoj titulu," řekl Hines v rozhovoru pro server Destructoid.
"Hry nejsou levné, protože je jejich vývoj drahý a lidé hledají způsoby, jak to udržet na uzdě. Nejsem si jistý, že kdokoliv objevil univerzální řešení. A žádné tu jednoduše nemusí být. Alespoň dokud někdo nevyřeší, jak do prodejního cyklu použitých her zahrnout i vývojáře a vydavatele," tvrdí viceprezident.
Hines zároveň odmítá tvrzení, že by sólo hry vymíraly. "Bethesda vytváří hry pro jednoho hráče po celých 25 let, co jsme součástí průmyslu. Stále tu jsme, stále ty hry děláme a lidé je i nadále kupují," upozorňuje Hines.
Jako příklad uvádí akci Dishonored, která nezahrnovala síťovou hru, a přesto uspěla. A stejně lze vnímat i hru na hrdiny Skyrim, jež prodala přes 10 milionů kopií.
"Je tu téměř samostatné odvětví, které odhaduje možnosti průmyslu a šance na úspěch. Ti lidé tvrdí, že konzoloví fanoušci nepochopí hru v tomto duchu. Musí to mít nějakou formu síťové hry. PC hraní je mrtvé. Musí to být střílečka. Hry na hrdiny jsou okrajový žánr," vypočítává Hines.
Viceprezident však upozorňuje, že tato tvrzení vždy pocházejí od lidí soustředěných na jiný typ her. "Je vtipné, jak vývojáři nikdy nepředvídají zkázu svého vlastního odvětví," poznamenává Hines. Lidé prý prohlašují věci, které brání jejich vlastní projekty či naopak drtí ty cizí. "Nebo prostě netuší, o čem to k čertu mluví," uzavírá Hines.