Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bethesda čeká s podporou na výkon Wii U

  22:50aktualizováno  22:50
Stejně jako Ubisfot váhá s podporou nové konzole od Nintenda, vydavatelská firma Bethesda otálí s podporou Wii U. Viceprezident firmy Pete Hines se nechal slyšet, že Bethesda se vždy snažila dělat své hry pro co nejvíce hráčů. Okamžitě však dodal, že nehodlá dělat kompromisy jen proto, aby se hry dostaly na nový systém.
Ovladač Wii U

Stejně jako Ubisoft váhá s podporou nové konzole od Nintenda, vydavatelská a vývojářská firma Bethesda je na tom stejně s podporou Wii U. Veceprezident firmy Pete Hines prohlásil, že se Bethesda vždy snažila dělat své hry pro co nejvíce hráčů, jak jen bylo možné. Okamžitě však dodal, že nehodlá dělat kompromisy jen proto, aby dostala hry na nový systém. Zdůraznil přitom případ Wii.

"Například Wii pro nás nebyla únosným systémem. Museli bychom dělat obrovské množství změn, aby hra z PC, PS3 a Xboxu 360 na Wii fungovala," uvedl Hines. "Co se týká výkonu Wii U nevíme žádné technické specifikace, abychom mohli říct, zda zvládne takové hry jako Rage, The Elder Scrolls V: Skyrim nebo Prey 2. Pokud bude výkon dostačující, budeme Wii U podporovat."

Zdroj: vg247

Autor:




Nejčtenější

Ryse: Son of Rome
Dubnové hry zdarma s Xbox Live Gold: akce Ryse a seriál Walking Dead 2

V dubnu se majitelé s aktivním předplatným Xbox Live Gold mohou zdarma vydat ve hře Ryse: Son of Rome v kůži římského generála zabíjet barbary. Ale i zbylé hry...  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.