Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bethesda čeká s podporou na výkon Wii U

  22:50aktualizováno  22:50
Stejně jako Ubisfot váhá s podporou nové konzole od Nintenda, vydavatelská firma Bethesda otálí s podporou Wii U. Viceprezident firmy Pete Hines se nechal slyšet, že Bethesda se vždy snažila dělat své hry pro co nejvíce hráčů. Okamžitě však dodal, že nehodlá dělat kompromisy jen proto, aby se hry dostaly na nový systém.

Stejně jako Ubisoft váhá s podporou nové konzole od Nintenda, vydavatelská a vývojářská firma Bethesda je na tom stejně s podporou Wii U. Veceprezident firmy Pete Hines prohlásil, že se Bethesda vždy snažila dělat své hry pro co nejvíce hráčů, jak jen bylo možné. Okamžitě však dodal, že nehodlá dělat kompromisy jen proto, aby dostala hry na nový systém. Zdůraznil přitom případ Wii.

"Například Wii pro nás nebyla únosným systémem. Museli bychom dělat obrovské množství změn, aby hra z PC, PS3 a Xboxu 360 na Wii fungovala," uvedl Hines. "Co se týká výkonu Wii U nevíme žádné technické specifikace, abychom mohli říct, zda zvládne takové hry jako Rage, The Elder Scrolls V: Skyrim nebo Prey 2. Pokud bude výkon dostačující, budeme Wii U podporovat."

Zdroj: vg247

Autor:




Nejčtenější

Jak dlouho bude trvat, než digitální kopie zcela nahradí ty fyzické?
Konec krabicových her na dohled? Prodeje digitálního obsahu rostou

Dvě z největších herních vydavatelství letos oznámily, že částky utržené z digitálního prodeje převýšily ty z prodeje fyzických kopií. Konec krabicovek se tak...  celý článek

Strafe
RECENZE: Střílečka Strafe vám spočítá, kolik krve jste prolili

Současná doba přeje odvážným experimentům. Strafe se možná na první pohled jako jeden takový netváří, ale pod maskou retro akční hry se skrývá nečekaná...  celý článek

Destiny: Rise of Iron
Porazili všechny bosse v Destiny bez jediného výstřelu

Přes 60 hodin zabralo skupině hráčů porazit ty nejtěžší záporáky ve hře Destiny, bez jediného výstřelu, pouze za využití útoků na blízko a speciálních...  celý článek

Mortal Kombat: Legacy
Třetí film Mortal Kombat měl být jako brutální Avengers

Jak to aktuálně vypadá s filmem Mortal Kombat? V plánu bylo natočit drsný film s komiksovým nádechem. Co však zůstalo ze slibných plánů, je ve hvězdách. Film...  celý článek

Minecraft
Opustil práci, aby mohl provozovat Minecraft server pro autistické děti

Stuart Duncan je otcem malého autisty. Jelikož je hra Minecraft jedním z mála prostředí, kde se jeho syn cítí dobře, rozhodl se opustit dobře placenou kariéru...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.