Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Podívejte se, jak by BioShock vypadal v roce 2016. Předělávka bere dech

  12:12aktualizováno  12:12
Fandovská předělávka scény z BioShocku je až překvapivě věrná originálu. Jejím autorem je student herního vývoje Ross Littlejohn, který v rámci posledního ročníku projekt vytvořil jako školní práci.

Zatímco jiné studentské výtvory zpravidla nezapřou jistou nevyzrálost autorů, Littlejohnovo dílo byste si mohli splést s oficiální HD verzí.

Úroveň je kopií oblasti Medical Pavillon z prvního BioShocku a práce na ní prý zabraly zhruba tři až čtyři měsíce. Littlejohn však upozorňuje, že během toho vytvářel ještě další školní projekty a volný čas trávil také hraním her.

Fotogalerie

Plakáty i zvuky pocházejí z původní hry a autor scény nemodeloval vegetaci. Zbytek však vytvořil sám, a to s cílem co nejautentičtěji zachytit styl i atmosféru prvního BioShocku z roku 2007.

Autor zveřejnil sadu obrázků a video, které začíná vyprávěním z původní hry. Ukázka je jinak zhruba tříminutovým průletem oblasti Medical Pavillon.

Ross Littlejohn je britský student herní grafiky a specializuje se na tvorbu prostředí.

Autor:




Nejčtenější

Tekken 7
Tekken 7 vyjde v červnu. Bonusy ke konzolovým verzím se liší

Sedmý Tekken je již dva roky na automatech, ale pro PC, PlayStation 4 a Xbox One vyjde teprve letos 2. června. Datum nově oznámilo vydavatelství Bandai Namco.  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.