BioShock: Infinite

BioShock: Infinite

BioShock Infinite vyvíjejí dvě studia. Může to znamenat síťovou hru

  • 0
Ačkoliv je BioShock Infinite potomkem vývojáře Kena Levine, který stál za prvním dílem BioShocku a tituly jako System Shock 2 či Thief, bude na hře spolupracovat ještě externí studio. Levinova společnost Irrational Games se sídlem v americkém Bostonu totiž hru vyvíjí společně 2K Australia. Jde tedy o spolupráci na dálku.

V praxi to může znamenat zahrnutí síťové hry, která však zatím nebyla oznámena. Podle duchovního otce série by musela nabídnout něco unikátního.

"Řeknu, že s (různými) věcmi experimentujeme, ale nikdy nás nezajímá vývoj síťové hry, kterou byste mohli hrát v jiném titulu. Protože to za A) není kreativně zajímavé, a za B) finančně plýtváte svým časem. Lidé budou hrát Halo. Budou hrát Call of Duty," tvrdil Levine před rokem pro server Kotaku.

"Pokud uděláme něco nového – pokud vyvineme něco jako Left 4 Dead, které může říct něco nového – přiláká vaše hra lidi. Pokud ne, neplýtvejte časem," řekl Levine.

Druhý díl Bioshocku sice síťovou hru zahrnoval, společnost Irrational Games se však na vývoji hry nijak nepodílela a šlo pouze o využití licence ze strany vydavatele.

Zdroj: CVG


Témata: Call of Duty