Mód 1999 bude možné zvolit nezávisle na obtížnosti. Titul má učinit těžší, blíže výzvám známým z 90. let. "V módu 1999 hráči budou muset trvale čelit následkům jejich herních voleb," tvrdí Levine. Některé volby totiž mimo mód 1999 půjde v průběhu hry měnit.
"Mód 1999 bude po hráči vyžadovat zvolení specializací a následné zaměření se na ně," vysvětluje Levine. "Já jsem hráč ze staré školy. Chtěli jsme se ujistit, že bereme v potaz i herní styly hráčů jako jsem já sám," říká Levine.
Vývojáři nabídli na oficiálním webu hry dotazník, který obsahoval otázky týkající se obtížnosti. Přes pět procent hráčů toužilo po obtížnosti, kde by jejich volby byly definitivní.
Bez patřičných zdrojů navíc nebude možné se po smrti oživit a správa zbraní, speciálních sil i života bude v tomto módu komplikovanější. Levine také upozorňuje, že ukládání bude v tomto módu "k***sky nezbytné".
BioShock Infinite je střílečka, která se odehrává v létajícím městě Columbia. Sérii započal v roce 2007 titul BioShock, který od Bonuswebu získal hodnocení 95 %.
Michael Mlynář o prvním BioShocku napsal: "Dokáže pohltit tak rychle a rázně, že si najednou ani neuvědomíte, že vstáváte v pět hodin ráno a že US Open je již v plném proudu." (číst recenzi)