BioShock se modernizace dočkal pravděpodobně kvůli konzolím stávající generace. Všechny tři hry totiž byly dostupné pouze pro PC a zařízení Xbox 360 i PlayStation 3. Vydavatelská společnost 2K Games je tak díky remasterům může prodat ještě jednou.
Řeč je o hrách BioShock, Bioshock 2 a BioShock Infinite. Nejnovějším dílem je Infinite z roku 2013, který 2K Games považují za dostatečně moderní a vizuální předělávky se nedočkal. Jeho remaster proto vyšel jen pro nové konzole.
První dvě hry však pocházejí z let 2007 a 2010, takže i předělávky na PC slibují vylepšenou grafiku. Neobešly se však bez komplikací. Uživatelé si na Steamu stěžují například na opětovné zahrnutí technických chyb, které již v původních hrách vyřešily rozličné záplaty.
„Problémy, které jste mohli objevit v devět let staré hře, nechybí ani tentokrát. Včetně těch, které již vyřešily aktualizace. O devět let později mi opět nebývá než upravovat (konfigurační) INI soubory, jen aby ovládání myší působilo o něco přirozeněji,“ píše například hráč jménem Binarygod.
Uživatelé také hlásí zamrzající hru, problémy s načítáním úrovním či nevratné smazání uložených pozic. „Hru jsem dostal zadarmo, přesto bych nejradši chtěl vrácení peněz,“ vyjádřil svůj názor uživatel s přezdívkou Potato knishes.
Terčem kritiky jsou také omezené grafické možnosti. Detailní nastavení vizuální stránky téměř chybí.
V menu můžete zvolit rozlišení, základní nastavení pro vyhrazování hran (antialiasing), přepnutí hry do menšího okna a synchronizaci obrazu pro plynulejší vykreslování (vsync). Tím však možnosti končí.
„Nedivím se, že hra byla zdarma. Nastavení grafiky je směšné a podpora myši je ještě humornější + to neustálé zamrzání hry. Nejhorší remaster roku,“ píše Zlubby.
V diskusích ke konzolovým verzím však lidé mnohdy hlásí, že na výraznější komplikace nenarazili.
30. června 2016 |