Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard: Nakupování herních předmětů za peníze je služba hráčům

  18:30aktualizováno  18:30
Společnost Blizzard popírá, že by zisk byl hlavní motivací pro zavedení aukcí v Diablu 3. Firma prý chce zákazníkům nabídnout službu, o kterou měli zájem. Hra proto umožní obchodování za skutečné peníze.

Blizzard ovšem připouští, že příjem z poplatků za jednotlivé obchody může být pro společnost výnosný.

"Na prvním místě jsme se ptali: Co chceme udělat pro hráče, jakou službu jim můžeme nabídnout, abychom herní zážitky zlepšili?", řekl pro Eurogamer.net Jay Wilson, vedoucí návrhář hry.

Wilson zároveň říká, že v předchozích Diablo titulech bylo obchodování problematické, a to navzdory jeho významu. "Obchodování je způsob, jak v Diablu dostat ty nejlepší předměty a zároveň tam nebyl žádný (solidní) obchodovací mechanismus," vysvětluje Wilson.

"Opravdu máme pocit, že aukční dům je nejlepší návrh pro existující systém předmětů, který máme. Není to ale na úkor zákazníků, nabídli jsme jim něco, co stálo za jejich peníze," dodává Wilson.

Diablo 3 - aukce

Aukční okno v Diablu 3

Wilson však tvrdí, že to hráče příliš neovlivní. Již v Diablu 2 šlo k nakupování předmětů využít neoficiální stránky. "Myslím si, že je tu problém s vnímáním, protože si lidé myslí, že to bude jiné. Mám ale pocit, že se to ve skutečnosti nijak neliší od současnosti. Je to jen bezpečnější, jednodušší, zábavnější a integrovanější do hry," tvrdí Wilson.

Jednodušší přístup k takovým obchodům však může znamenat, že je budou mít možnost provádět i méně zdatní hráči, kteří o podobných transakcích v předchozích dílech neměli potuchy a penězmi vynahradí své nedostatečné herní schopnosti.

Diablo III

Diablo III je akční hra na hrdiny založená na pobíjení monster po tisících. Přečtěte si více o obchodním systému Diabla 3 a aktuální preview ze hry.

Autor:


Témata: Blizzard, Diablo, Zisk


Nejčtenější

No Man’s Sky (PS4)
GLOSA: Je No Man’s Sky podvod roku? Ne, jen oběť přehnaných ambic

Od ambiciózního vesmírného simulátoru No Man’s Sky se čekalo mnoho, tenhle druh slávy by si však autoři určitě rádi odpustili.  celý článek

March of the Living
Pohled na život vývojáře: Nezaplacené účty a stálá obava o budoucnost

Mnoho lidí vnímá práci na videohrách jako ten nejlepší způsob obživy. Ve velkorozpočtovém vývoji je to však tvrdá dřina plná přesčasů a častého propouštění po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.