Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard: Nakupování herních předmětů za peníze je služba hráčům

  18:30aktualizováno  18:30
Společnost Blizzard popírá, že by zisk byl hlavní motivací pro zavedení aukcí v Diablu 3. Firma prý chce zákazníkům nabídnout službu, o kterou měli zájem. Hra proto umožní obchodování za skutečné peníze.

Blizzard ovšem připouští, že příjem z poplatků za jednotlivé obchody může být pro společnost výnosný.

"Na prvním místě jsme se ptali: Co chceme udělat pro hráče, jakou službu jim můžeme nabídnout, abychom herní zážitky zlepšili?", řekl pro Eurogamer.net Jay Wilson, vedoucí návrhář hry.

Wilson zároveň říká, že v předchozích Diablo titulech bylo obchodování problematické, a to navzdory jeho významu. "Obchodování je způsob, jak v Diablu dostat ty nejlepší předměty a zároveň tam nebyl žádný (solidní) obchodovací mechanismus," vysvětluje Wilson.

"Opravdu máme pocit, že aukční dům je nejlepší návrh pro existující systém předmětů, který máme. Není to ale na úkor zákazníků, nabídli jsme jim něco, co stálo za jejich peníze," dodává Wilson.

Diablo 3 - aukce

Aukční okno v Diablu 3

Wilson však tvrdí, že to hráče příliš neovlivní. Již v Diablu 2 šlo k nakupování předmětů využít neoficiální stránky. "Myslím si, že je tu problém s vnímáním, protože si lidé myslí, že to bude jiné. Mám ale pocit, že se to ve skutečnosti nijak neliší od současnosti. Je to jen bezpečnější, jednodušší, zábavnější a integrovanější do hry," tvrdí Wilson.

Jednodušší přístup k takovým obchodům však může znamenat, že je budou mít možnost provádět i méně zdatní hráči, kteří o podobných transakcích v předchozích dílech neměli potuchy a penězmi vynahradí své nedostatečné herní schopnosti.

Diablo III

Diablo III je akční hra na hrdiny založená na pobíjení monster po tisících. Přečtěte si více o obchodním systému Diabla 3 a aktuální preview ze hry.

Autor:


Témata: Blizzard, Diablo, Zisk


Nejčtenější

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

Battlefield 1
Apokalypsa zatím nehrozí, hry se loni prodávaly lépe než v roce 2015

Řada loňských her v kamenných obchodech dopadla o poznání hůře než předchozí díly. Podle statistik amerického herního průmyslu však celkové příjmy v tomto...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard ve virtuální realitě PlayStation VR
RECENZE: Poznáte, co je strach. Resident Evil 7 se vrací ke kořenům hororu

Série, která etablovala žánr hororu, ho postupem času sama zavrhla. Sedmý díl je však vzkříšením všudypřítomného strachu i hádanek, zkrátka všeho, co dělalo...  celý článek

Memoranda
RECENZE: Memoranda zaujme jen nádhernou grafikou

Některé hry vypadají mnohem lépe, než se nakonec hrají. Tento rozpor potkal i adventuru Memoranda, která se inspiruje povídkami japonského spisovatele Harukiho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.