Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard zrušil týmové souboje v Diablu 3, přečtěte si vysvětlení

aktualizováno 
Ačkoliv bylo týmové zápolení v Diablu 3 možné vyzkoušet již na herních výstavách, společnost Blizzard tento mód zrušila. Jeho kvalita prý nedosahovala úrovně, kterou firma od svých herních prvků očekává. A raději tak zapracuje na dalších režimech, jež však zatím nepřiblížila.

Přestože měly být týmové souboje součástí aktualizace zdarma, Blizzad je pro nedostatečnou kvalitu zrušil.

Původně prý Blizzard pracoval jen na systému duelů. Herní funkce měly podpořit komunitu soupeřivých hráčů a týmové souboje z toho přirozeně vyplynuly. Ačkoliv však společnost mód vyvíjela měsíce, neobjevila pro něj dostatečně atraktivní pojetí. Týmové souboje prý nenabízely dostatečnou hloubku a omrzely již po několika hodinách hraní.

"Bez pestřejších úkolů či velmi lukrativních odměn, vnímalo jen málo testerů stávající verzi za něco zajímavého," píše Blizzard na oficiálním blogu.

Jako další komplikaci společnost zmiňuje vyvážení postav. Diablo 3 prý vývojáři navrhovali především jako titul, ve kterém hráči soupeří s počítačem řízenými monstry. Dovednosti jednotlivých povolání tak vždy optimalizovali právě pro tuto hru.

"Chceme do (soubojů hráčů s hráči) přenést největší možné množství bláznivých run, předmětů i dovedností. A to včetně jejich šílených efektů, které budeme upravovat co nejméně," píše kreativní ředitel projektu Jay Wilson.

Podle Wilsona to nepředstavuje zásadní problém při duelech, v týmovém zápolení to však příliš narušovalo vyvážení hry. Přesto společnost nelituje času stráveného s vývojem zrušeného módu. Celkově to prý zlepšilo bojové mechaniky.

Ačkoliv Blizzard zrušil týmové zápolení, duely se ve hře stále mají objevit. Společnost jejich podporu slíbila s vydáním verze 1.0.7, která by měla vyjít "někdy po začátku nového roku". Blizzard navíc nevylučuje, že se týmové souboje ještě v budoucnu ve hře objeví. Hráči by s ním však měli přestat počítat.

Firma nicméně pracuje na dalších módech, které by prý měly lépe využít silných stránek hry i jednotlivých povolání.

Autor:


Témata: Blizzard, Diablo


Nejčtenější

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Další z rubriky

Ovládání Oculus Touch
KOMENTÁŘ: Miliardové odškodné v boji o virtuální realitu není to hlavní

Čísla jsou zvláštní věc. Dvanáct a půl miliardy korun je podle většiny měřítek enormní suma. Jenže ve sporu o práva k virtuální realitě není až tak zásadní....  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Natalie Dormerová při nahrávání dabingu pro Mass Effect: Andromeda
Manažer tvrdil, že Mass Effect bude vesmírné porno. Prohlášení odvolal

Pokus o humor se prý nezdařil. Generální manažer studia BioWare nejprve prohlásil, že Mass Effect: Andromeda rozhodně bude obsahovat lehčí formy pornografie....  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.