Bounty Hunter – na stopě zločinu

  • 2
Stále častěji se objevují hry mísící různé žánry, jejichž spojení by ještě donedávna nebylo ani myslitelné. Jelikož jde ale technologický vývoj kupředu mílovými kroky, přináší nám tento příběh speciálního vládního šerifa Mace Griffina spojení 1st person 3D akce a vesmírného simulátoru. Nechte si chutnat...

Mace Griffin Bounty Hunter Společnost Crave Entertainment je v poslední době známá především realtimeovou strategií Battle Realms, na níž spolupracovala společně s Liquid Entertainment. Tato hra do svého žánru přináší spoustu inovací a dokazuje, že realtimeové strategie mohou stále nabídnout leccos nového. Nyní se však autoři rozhodli zabrousit do jiných vod a na podzim tohoto roku společně s Warthog Entertainment připraví majitelům PC a konzole Xbox zábavu v podobě Mace Griffin Bounty Hunter.

Příběh hry je zasazen do daleké budoucnosti, kdy několik dominantních ras již okupuje většinu planet Sluneční soustavy a podle určených pravidel nalézají a osídlují nové. Obrovské konglomeráty se snaží na nově objevených místech získat co nejvíce surovin, soutěží mezi sebou a jejich snažení vyúsťuje ve stále častější boje a pašerování. Na mnoha místech vznikají pirátské klany a situace se pomalu začíná zhoršovat a vymykat z rukou. Je jisté, že pokud to tak půjde dále, válečný konflikt bude nevyhnutelný, a tak jednoho dne vláda rozhodne o vytvoření speciálně vycvičené skupiny elitních šerifů, kteří budou proti nepokojům bojovat a pokud možno je ničit přímo v zárodku. K těmto specialistům patří i náš hlavní hrdina – Mace Griffin. Všechno běží jako po másle, ale během jedné akce jsou všichni specialisté zabiti a neštěstí náhodou přežívá jen Mace. Na jeho bedrech nyní leží lov na zrádce a pomsta padlých bratrů ve zbrani. Odhalí pravdu, která se skrývá za překvapivým masakrem elitních jednotek nebo sám padne do rukou nepřátel, kteří číhají na každém kroku?

Mace Griffin Bounty Hunter Na předchozí otázku vám již neodpovím, neboť to bude právě vaším úkolem, pokud si hru pořídíte. Mace Griffin Bounty Hunter spojuje klasickou 1st person 3D akci s akčně pojatým vesmírným simulátorem. Nebudete tedy pouze pobíhat po svých a střílet po všem, co se mihne na povrchu různých planet, ale proniknete i do vesmírných soubojů, kde budete též čelit mnohonásobné přesile. Autoři v této části hry slibují velké množství různých lodí, jež budete pilotovat, a nebude chybět ani obsáhlá výbava smrtících zbraní včetně upgradů.

Jakmile vstoupíte na pevnou zem, budete se stále muset pořádně ohánět, abyste neskončili s kulkou v hlavě. Dostanete se do velkého množství různých prostředí s rozdílnými fyzikálními zákony, místními obyvateli a nepřáteli, kde budete čelit mnoha překážkám. Chování NPC bude záviset na jejich inteligenci, odvaze a aktuálním zdravotním stavu. Základní strategie útočníků bude záviset na jejich počtu, druhu zbraní a rozmístění objektů či předmětů, za kterými se mohou skrývat. Co se týče bojového arzenálu hlavního hrdiny, slibují autoři spoustu zbraní, od jednoduchých základních, až po nejmodernější výkřiky techniky, zahrnující opravdu smrtící nástroje, jejichž dobré ovládání vám přijde v pozdějších fázích hry vhod. Také bychom se neměli obávat stereotypu, do kterého Mace Griffin Bounty Hunter prý určitě neupadne. Zárukou jsou rozmanité mise a i samotný mix dvou žánrů. Nechvalme však dne před večerem a počkejme si až na plnou verzi hry.

Ta by nám měla nabídnout i skvělé audiovizuální orgie, a to ve verzi pro PC i Xbox. Mace Griffin Bounty HunterMůžeme se těšit na vysokou kvalitu vizuálních efektů, světel a zvuku. Dynamické stínování a zrcadlení, deformovatelný skeletální a kolizní polygonový systém budou samozřejmostí. O grafické stránce se ostatně můžete přesvědčit i z prvních screenshotů v naší galerii. Hra poběží na speciálním enginu Tusk, který dokáže zpracovat jak rozsáhlé vesmírné prostory, tak interiéry. Velký důraz autoři kladli na volný přechod mezi 1st person akcí a vesmírnou simulací a podle jejich slov se máme na co těšit.

Jak tedy vidíte, Mace Griffin Bounty Hunter vypadá velice zajímavě a pokud se vše vydaří a hry se na podzim dočkáme, budeme mít co dělat, abychom jí nepropadli. Takové povedené smíšení dvou zajímavých žánrů rozhodně stojí za pozornost.