Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vznikají Brány Skeldalu 3, česká klasika se vrací po 17 letech

  14:25aktualizováno  14:25
České studio Napoleon Games odhalilo hru na hrdiny Brány Skeldalu: 7 mágů. Omrkněte první video a obrázky.

Brány Skeldalu: 7 mágů se vrací ke kořenům, z nichž vycházel první díl. To znamená, že hráč se pohybuje ve světě rozparcelovaném na čtverce, který sleduje z pohledu z vlastních očí.

Fotogalerie

Ve trojce hrajeme za chytráka, který se vydává za mága a inkasuje peníze od vesničanů výměnou za ochranu. „Ve floutkovi se nakonec hne svědomí. Rozhodne se, že vesničanům pomůže, jenomže zároveň ví, že sám na to nestačí. Vydá se tedy hledat mága, kterého obehrál,“ vysvětlují autoři hry. Dát dohromady celou družinu mágů ovšem nebude tak snadné.

Kvůli tomu chybí i výběr povolání. Hráč se chopí ovládání družiny sedmi mágů, chladné zbraně však také ovládají - skrze magii. „Navíc tu bude hudební magie, která pozitivně, či negativně ovlivní vaše druhy nebo nepřátele a vlastně i samotné prostředí.“

Souboje probíhají na tahy, přičemž kouzla se podle vývojářů vzájemně doplňují. Družinu přitom lze rozdělovat a rozmisťovat po herním plánu. „Lze tedy hodně kombinovat a taktizovat,“ říkají tvůrci. Po opuštění úvodní krypty se podíváme i ven, do lesů, města, bažin i hor.

Brány Skeldalu

Brány Skeldalu (iOS)

Brány Skeldalu (iOS)

Brány Skeldalu: 7 mágů vznikají primárně pro mobilní zařízení, tedy iOS a Android, autoři ovšem počítají s konverzí na PC. Pokud půjde vše podle plánu, zahrajeme si třetí díl ještě letos koncem roku.

První díl Bran Skeldalu vyšel v roce 1998, dobovou recenzi Bonuswebu si přečtete zde. Druhý díl s podtitulem Pátý Učedník vyšel o čtyři roky později, žánrově se však posunul k adventuře s prvky z her na hrdiny (recenze). Loni pak díky komunitnímu financování vyšel první díl na mobilních zařízeních. Přečíst si můžete také rozhovor s Jindrou Rohlíkem, šéfem Napoleon Games.  Oficiální stránka třetího dílu je zde.

Autor:




Nejčtenější

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.