Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vznikají Brány Skeldalu 3, česká klasika se vrací po 17 letech

  14:25aktualizováno  14:25
České studio Napoleon Games odhalilo hru na hrdiny Brány Skeldalu: 7 mágů. Omrkněte první video a obrázky.

Brány Skeldalu: 7 mágů se vrací ke kořenům, z nichž vycházel první díl. To znamená, že hráč se pohybuje ve světě rozparcelovaném na čtverce, který sleduje z pohledu z vlastních očí.

Fotogalerie

Ve trojce hrajeme za chytráka, který se vydává za mága a inkasuje peníze od vesničanů výměnou za ochranu. „Ve floutkovi se nakonec hne svědomí. Rozhodne se, že vesničanům pomůže, jenomže zároveň ví, že sám na to nestačí. Vydá se tedy hledat mága, kterého obehrál,“ vysvětlují autoři hry. Dát dohromady celou družinu mágů ovšem nebude tak snadné.

Kvůli tomu chybí i výběr povolání. Hráč se chopí ovládání družiny sedmi mágů, chladné zbraně však také ovládají - skrze magii. „Navíc tu bude hudební magie, která pozitivně, či negativně ovlivní vaše druhy nebo nepřátele a vlastně i samotné prostředí.“

Souboje probíhají na tahy, přičemž kouzla se podle vývojářů vzájemně doplňují. Družinu přitom lze rozdělovat a rozmisťovat po herním plánu. „Lze tedy hodně kombinovat a taktizovat,“ říkají tvůrci. Po opuštění úvodní krypty se podíváme i ven, do lesů, města, bažin i hor.

Brány Skeldalu

Brány Skeldalu (iOS)

Brány Skeldalu (iOS)

Brány Skeldalu: 7 mágů vznikají primárně pro mobilní zařízení, tedy iOS a Android, autoři ovšem počítají s konverzí na PC. Pokud půjde vše podle plánu, zahrajeme si třetí díl ještě letos koncem roku.

První díl Bran Skeldalu vyšel v roce 1998, dobovou recenzi Bonuswebu si přečtete zde. Druhý díl s podtitulem Pátý Učedník vyšel o čtyři roky později, žánrově se však posunul k adventuře s prvky z her na hrdiny (recenze). Loni pak díky komunitnímu financování vyšel první díl na mobilních zařízeních. Přečíst si můžete také rozhovor s Jindrou Rohlíkem, šéfem Napoleon Games.  Oficiální stránka třetího dílu je zde.

Autor:




Nejčtenější

Hitman (2016)
RECENZE: Moc lidí mu nevěřilo, ale epizodický Hitman je trefou do černého

Letošnímu Hitmanovi mnoho lidí nevěřilo, obavy se však tentokrát ukázaly být liché. Autoři dokázali epizodického modelu využít přímo bravurně a z Hitmana je...  celý článek

Call of Duty: Infinite Warfare
KOMENTÁŘ: Manažeři herních vydavatelství by mohli začít používat mozek

Je fascinující, s jakou pýchou občas velká vydavatelství oznamují, že ke svým zákazníkům budou přistupovat odlišně. Úsměv na tváři mi vždy vykouzlí prohlášení...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.