Brothers: A Tale of Two Sons

Brothers: A Tale of Two Sons

Starbreeze Studios vyvíjejí Brothers: A Tale of Two Sons

  • 0
Akce plná nebezpečí, ale postavená na emotivním příběhu. Tak popisuje režisér Josef Fares titul Brothers: A Tale of Two Sons, na kterém spolupracuje se Starbreeze Studios. Kupodivu, nebude to žádné brutální sci-fi.

Když se řekne Starbreeze Studios, vybaví se každému sci-fi akce The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, Syndicate a The Darkness. Přesto se tito tvrdí hoši pustili do hluboce emotivního příběhu o dvou bratrech, kteří jdou hledat živou vodu k záchraně otce. Musí ale zdatně spolupracovat.

Na údajně unikátní akci spolupracuje studio s režisérem Josefem Faresem a hra má stavět na emocích, které zatáhnou hráče do děje a spojí ho s postavami. Oba bratři, kteří se pokusí zachránit svého otce, musí procházet množstvím nebezpečí, přičemž právě filmový koncept má vtáhnout hráče do děje.

"Čekají na nás nebezpečné skalní soutěsky, řeky a pralesy. Prostředí bude maximálně interaktivní," uvedl Fares pro Worthplaying. Vizuální podoba však nijak neodpovídá stylu, který od Starbreeeze Studios známe. Nebo tam je nějaký háček.


Témata: Interaktivní