Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Budoucnost nájemného vraha v sérii Hitman je podobná jako u Call of Duty

  12:22aktualizováno  12:22
Zabiják Agent 47 se vrátí hned několikrát. Nové hry Hitman totiž vyvíjí více studií a vydavatelství Square Enix tento přístup přirovnalo k tvorbě série Call of Duty. Na jednotlivých dílech totiž pracují odlišná studia, a pro zákazníky se tím zkracuje doba mezi jejich vydáním.

Ilustrační obrázek z titulu Hitman: Absolution

Značku Hitman měla rozšířit jedna velkorozpočtová hra, kterou však vydavatel zrušil ještě před jejím odhalením.

"Se stávajícím vývojem Hitman projektů ve studiích vlastněných Square Enixem se pojí určité nejasnosti. Chtěli jsme si proto vyhradit čas pro objasnění toho, na čem každé studio pracuje," řekl tiskový mluvčí vydavatele pro britský server Eurogamer.

Společnost IO Interactive prý vytváří velkorozpočtového Hitmana, který vyjde pro PC a konzole příští generace. Řeč je tedy o autorech titulů jako Hitman: Codename 47, Hitman: Contracts či série Kane & Lynch. Toto studio však minulý rok propustilo téměř polovinu zaměstnanců, a vyvíjet tak má již jen tituly Hitman.

Nový projekt však vzniká i ve studiu Square Enix Montreal, které vyvíjí Hitmana pro mobilní zařízení. "Square Enix Montreal se plně soustředí na vývoj mobilních her a některé z nich jsou spjaté se značkou Hitman," odhalilo vydavatelství.

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

PlayStation 4 Pro - 4K - Rise of the Tomb Raider
Media Player v PlayStation 4 Pro nově zvládne videa ve 4K

Aktualizace aplikace Media Player v PlayStation 4 Pro přidává podporu 4K. Pozor, neznamená to, že konzole nyní přehraje 4K Blu-raye, tuto funkci nelze přidat...  celý článek

Další z rubriky

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Krabici s ME: Andromedou si v Británii na PC koupil jen zlomek hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne. PC verzi si však z obchodu odneslo jen minimum hráčů.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.