Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Budoucnost série Need for Speed je nejasná, u vývojářů se propouští

  12:55aktualizováno  12:55
Vydavatelství Electronic Arts podle neoficiálních informací pozastavilo vývoj dalšího dílu Need for Speed. Okolo značky je tak v posledních letech rušno. Dohled nad jejím vývojem začátkem roku 2012 převzalo studio Criterion, tedy autoři série Burnout.

Značka Need for Speed se však následující rok přesunula do rukou studia EA Ghost Games, které vyvinulo i loňský díl s podtitulem Rivals. A právě v tomto studiu podle zpráv serveru Polygon dochází k propouštění. V souvislosti s tím prý přerušilo i vývoj dalšího dílu.

Britský server Eurogamer uvádí, že ve společnosti Ghost Games propustili veškeré výtvarníky. Pozici si udrželi pouze programátoři. Ti mají údajně pomáhat dalším projektům Electronic Arts. Šeptá se například o vývoji Battlefieldu s policejní tématikou, který by mělo vyvíjet studio Visceral, tedy autoři série Dead Space.

Polygon zmiňuje, že společnost propustila veškeré externisty a zaměstnanci na plný úvazek měli na výběr mezi odchodem a prací na jiných projektech. Mluvčí společnosti Electronic Arts pak pro Polygon prohlásil, že firma "pro některé pozice v Ghost Games vstoupila do konzultační fáze."

Fotogalerie

Většina zaměstnanců společnosti Criterion Games přitom loni musela přejít právě do Ghost Games, a z Criterionu tak zbyla společnost o dvaceti lidech.

Studio následně opustili i jeho zakladatelé Alex Ward a Fiona Sperriová, kteří se rozhodli vytvořit novou firmu. Byl prý čas začít pracovat na něčem svěžím.

Světové hodnocení loňského dílu Need for Speed: Rivals se pohybuje zhruba okolo 80 procent. Titul nabízel závodění v otevřeném světě, kde dochází k neustálému boji mezi piráty silnic a policií. Studio Criterion pak v roce 2010 vydalo předělávku Need for Speed: Hot Pursuit, která byla hodnocena jako nejlepší díl za poslední roky.

Autor:




Nejčtenější

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

Mass Effect: Andromeda
Mass Effect: Andromedu hrají v Británii na PC jen zhruba 4 procenta hráčů

Sci-fi Mass Effect: Andromeda je v Británii nejprodávanější krabicovou hrou uplynulého týdne.   celý článek

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Renault Kadjar 1.6dCi 96KW  ZEN     ČR...
Renault Kadjar 1.6dCi 96KW ZEN ČR...

r.v. 2016, naj. 24 748 km, diesel, 1. majitel
485 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.