Originální projekt Shadow Realms od BioWare prý sužují obtíže

  • 1
Měla to být epizodická variace na klasické "stolní" hry. Jeden hráč měl zastupovat pána jeskyně, ovládat nepřátele a udávat tempo titulu. Podle nejnovějších zpráv serveru Kotaku však projekt Shadow Realms nemá na růžích ustláno.

Tvůrci titul odhalili loni a vycházet měl epizodicky, poprvé začátkem letošního roku. Hra měla nabízet kooperativní akci čtyř hráčů, kterým dynamiku hry určoval jeden lidský nepřítel. Po úvodním ohlášení se však po projektu téměř slehla zem a zákulisní zprávy o stávajícím stavu se rozcházejí.

Dva zdroje serveru Kotaku tvrdí, že vývojáři projekt zcela zrušili. Třetí informátor však říká, že hru pouze přepracovávají a oproti původním plánům bude zahrnovat plnohodnotnou kampaň. Podle tohoto člověka by hra nakonec měla vyjít v roce 2017 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Studio BioWare v srpnu přislíbilo rozesílání pozvánek do alfta testu. V říjnu však ohlásilo, že uzavřený test odkládá a zároveň popřelo, že by hru zrušilo.

Podle jednoho z nejmenovaných zdrojů odklad může souviset se snahou Electronic Arts o podporu herního obchodu Origin.

Vývojáři, kteří se nerozhodnou platformu do své hry integrovat, prý mají k dispozici menší rozpočty. To údajně mohlo být i jedním z rozhodujících důvodů pro zrušení nového Command & Conquer a titulu Dawngate.

Doposud se předpokládalo, že hra bude využívat obchodního modelu ke hraní zdarma. Pokud by však spekulace o přepracování pro větší rozpočet byly pravdivé, titul by se na místo toho mohl stát standardní krabicovou hrou.


Technika

Studia

Očekávané

Elektromobilita

Termíny

Biatlon 23/24

Nepřehlédněte