Cage: Heavy Rain není interaktivní film

  • 15
David Cage, šéf vývojářské firmy Quantic Dream, která pracuje na atmosférickém thrilleru Heavy Rain: The Origami Killer se ohradil proti poznámkám, že jeho hra bude interaktivní film. "Opravdu si myslíte, že jsem tak stupidní, abych v současnosti na PlayStation 3 vyráběl kopii Dragon´s Lairu? Nejsem šílenec." Reagoval tak na kritiku toho, že akce, která ve hře probíhá, je řešená pomocí QTE, tedy kontextových tlačítek.

Heavy RainDavid Cage, šéf vývojářské firmy Quantic Dream, která pracuje na atmosférickém thrilleru Heavy Rain: The Origami Killer, se ohradil proti poznámkám, že jeho hra bude interaktivní film. "Opravdu si myslíte, že jsem tak stupidní, abych v současnosti na PlayStation 3 vyráběl kopii Dragon´s Lairu? Nejsem šílenec." Reagoval tak na kritiku toho, že akce, která ve hře probíhá, je řešená pomocí QTE, tedy kontextových tlačítek.

Cage zdůraznil, že interaktivní filmy probíhaly pouze lineárně a veškerou akci představovalo buď správné nebo špatné stisknutí tlačítka na rozhodujících místech. "V Heavy Rain je naprostá volnost pohybu, svoboda rozhodování, opravdu nemějte obavy, že bychom byli tak praštění a dělali Dragon´s Lair v současnosti."

Dragon´s Lair byl v 80. letech právě formou hry interaktivní film, kde v klíčových místech dobré rozhodnutí znamenalo přežití, špatné smrt. Pascal Langdale, který ve hře dabuje Ethana Marse, uvedl, že hra bude namluvená do patnácti různých jazyků, přičemž pro dalších pět zemí jsou k dispozici titulky. Co se spekulací o interaktivním filmu týká, po loňském testování dema považujeme podobná tvrzení za nesmysl.

Zdroj: gamespy