Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prodeje 11 milionů za týden. Přesto není CoD: Black Ops 2 nejúspěšnější

  8:09aktualizováno  8:09
Válečná střelnice Call of Duty: Black Ops 2 si z hlediska prodejů vede skvěle. Hru si během zahajovacího týdne koupilo více než 11 milionů hráčů. Přesto to není nejúspěšnější díl série.

Call of Duty: Black Ops 2

Hry Call of Duty: Black Ops 2 se celosvětově během zahajovacího týdne prodalo 11,22 milionů kusů. Zajímavý je i podíl herních platforem.

S 6,21 milionu kusů (55 procent) vede konzole Xbox 360 od Microsoftu, následovaná 4,64 milionu kusů (41 procent) verze pro PlayStation 3 od Sony. Pomyslný koláč uzavírá platforma PC s 400 859 prodanými kusy (4 procenta). Informaci zveřejnila stránka VGChartz.

Modern Warfare 3 nepřekonáno

Ulice Prahy se v Modern Warfare 3 proměnily ve válečnou zónu

Ulice Prahy se v Modern Warfare 3 proměnily ve válečnou zónu.

Skvělé výsledky přesto nepřekonaly dosud nejúspěšnější díl válečné série. Na pomyslném trůnu totiž sedí Call of Duty: Modern Warfare 3 z roku 2011. Toho se za první týden prodalo dokonce 13,45 milionu kusů.

Rozdíl dvou milionů ovšem nemusí znamenat vlastně nic, upozorňuje například Forbes. Lámat prodejní rekordy nelze každý rok, a výsledky jsou stále velmi dobré.

Záleží i na konkurenci. Zatímco Modern Warfare 3 se utkal s válečnou on-line akcí Battlefield 3, Black Ops 2 má soupeře nejen v podobě velmi povedené sci-fi střílečky Halo 4, ale i tropického šílenství Far Cry 3.

Že Black Ops 2 nepřekonalo loňský ročník, ovšem nemusí vydavatele vůbec trápit. Hra za první den prodejů vydělala přes 500 milionů dolarů a je to letos nejúspěšnější herní start. Black Ops 2 přijala kladně i kritika.

"Je to neuvěřitelné, ale z podceňované válečné střelnice Black Ops 2 je jeden z nejlepších dílů celé série. Drží ho zejména poutavý příběh," napsali jsme v recenzi.

Autor:




Nejčtenější

Kingsglaive: Final Fantasy XV
Vydavatelství: Nepřestáváme hry poskytovat kvůli negativním recenzím

Společnosti Square Enix a Koch Media odmítají nařčení španělského herního webu AreaJugones, kterému prý kvůli kritickým recenzím nechtějí zpřístupňovat nové...  celý článek

Battlefield 1
Nejsledovanější herní trailer má 50 milionů přehrání. A ty další?

Z letošních ukázek hráče zaujala první světová válka, fotbal, ale i hackování. Seznam nejpopulárnějších YouTube trailerů k titulům vydaným nejpozději v roce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.