Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Capcom chce zvýšit příjmy. Herní série by tak mohly vycházet každý rok

aktualizováno 
Vydavatelství Capcom prozkoumává možné strategie pro růst zisků. V úvahu prý připadá zkrácení vývojářských cyklů a častější vydávání nových dílů u zavedených značek.

Resident Evil 6, ilustrační obrázek

Prezident společnosti Haruhiro Tsudžimoto v souvislosti s tím prohlásil: "Prodej populárních sérií startujeme zhruba každého dva a půl roku. Je tomu tak, protože vývoj každého velikého titulu obvykle zabere tři až čtyři roky."

"Pokud vydáme málo hitů, bude obtížné vytvořit každý rok díl do série, a příjmy tím budou ovlivněny. Z tohoto důvodu je důležité buďto udržovat velké množství populárních titulů nebo zkrátit prodejní cyklus. A zajistit tak stabilní příjmy," vysvětloval Tsudžimoto podle britského Eurogameru.

Společnost prý inklinuje k častějšímu vydávání nových dílů, například u titulů Monster Hunter, Street Fighter, Resident Evil, Devil May Cry, Lost Planet či Dead Rising. Vývojářské týmy tak mají mít maximálně sto lidí a ve stejnou dobu má vznikat větší množství jednotlivých pokračování.

Společnost proto v rozmezí deseti let plánuje najmout tisíc dalších vývojářů, zejména z řad čerstvých absolventů škol. Jen šestý díl zombie akce Resident Evil však vyvíjí šest set lidí a Capcom očekává, že se ho prodá sedm milionů kusů.

V plánu je i zvýšení množství stahovatelného obsahu, který má hráče u jednotlivých titulů udržet do vydání dalšího dílu. Společnost do budoucna plánuje také investice do vývoje pro konzole příští generace.

Autor:


Témata: Zisk


Nejčtenější

Dying Light
Zombie akci Dying Light stále hraje půl milionu lidí, bude nový obsah

Díky početné a aktivní komunitě se parádní zombie akce Dying Light dočká dalšího roku bezplatných aktualizací.   celý článek

Valve Steam
Názvy her jsou stále kratší, ukázal průzkum na Steamu

Jaký je nejdelší název hry na Steamu? Která barva převládá v propagačních obrázcích? Na tyto a mnohé další zásadní otázky našel odpověď nezávislý vývojář Tim...  celý článek

Film Tomb Raider
Zapomeňte na Angelinu Jolie, nová filmová Lara Croft bude daleko křehčí

Stejně jako se před pár lety restartovala herní série Tomb Raider, chystá se to samé i s její filmovou adaptací. Alicia Vikanderová nahradí Angelinu Jolie a...  celý článek

Fallout 4 (Xbox One)
Dohrát všechny Fallouty za necelé dvě hodiny? Není problém!

Přesně jednu hodinu, 37 minut a 54 sekund zabralo jednomu člověku dohrát všech pět dosavadních dílů série Fallout za sebou. Dokonale přitom využil chyb, které...  celý článek

Další z rubriky

Hearthstone: Knights of the Frozen
V nové expanzi k Hearthstone hrdinové zemřou a stanou se Death Knighty

Fandové karetní hry Hearthstone se začátkem srpna dočkají nové expanze. Těšit se mohou na 135 nových karet, příchod Death Knightů, příběhovou část a nové herní...  celý článek

Obrázky ze zrušeného Might & Magic SHOWDOWN
Trapas pro značku Might & Magic. Showdown skončil pro nezájem hráčů

Originální strategie, která lákala na možnost libovolně si upravit vzhled vaší armády, končí, aniž by kdy opustila režim předběžného přístupu. Nedokázala...  celý článek

Logo UbiSoftu
Osmdesát procent tržeb Ubisoftu za první čtvrtletí je z digitálu

Ubisoft zveřejnil první čtvrtletní zprávu fiskálního roku 2017-2018, tedy finanční výsledky za tři měsíce, končící 30. června. A nevede se mu špatně.   celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.