Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Capcom chce zvýšit příjmy. Herní série by tak mohly vycházet každý rok

aktualizováno 
Vydavatelství Capcom prozkoumává možné strategie pro růst zisků. V úvahu prý připadá zkrácení vývojářských cyklů a častější vydávání nových dílů u zavedených značek.

Resident Evil 6, ilustrační obrázek

Prezident společnosti Haruhiro Tsudžimoto v souvislosti s tím prohlásil: "Prodej populárních sérií startujeme zhruba každého dva a půl roku. Je tomu tak, protože vývoj každého velikého titulu obvykle zabere tři až čtyři roky."

"Pokud vydáme málo hitů, bude obtížné vytvořit každý rok díl do série, a příjmy tím budou ovlivněny. Z tohoto důvodu je důležité buďto udržovat velké množství populárních titulů nebo zkrátit prodejní cyklus. A zajistit tak stabilní příjmy," vysvětloval Tsudžimoto podle britského Eurogameru.

Společnost prý inklinuje k častějšímu vydávání nových dílů, například u titulů Monster Hunter, Street Fighter, Resident Evil, Devil May Cry, Lost Planet či Dead Rising. Vývojářské týmy tak mají mít maximálně sto lidí a ve stejnou dobu má vznikat větší množství jednotlivých pokračování.

Společnost proto v rozmezí deseti let plánuje najmout tisíc dalších vývojářů, zejména z řad čerstvých absolventů škol. Jen šestý díl zombie akce Resident Evil však vyvíjí šest set lidí a Capcom očekává, že se ho prodá sedm milionů kusů.

V plánu je i zvýšení množství stahovatelného obsahu, který má hráče u jednotlivých titulů udržet do vydání dalšího dílu. Společnost do budoucna plánuje také investice do vývoje pro konzole příští generace.

Autor:


Témata: Zisk


Nejčtenější

Lékárnička v Left 4 Dead
Červený kříž ve hře je protiprávní, vývojářům hrozil soud

Ačkoliv je logo organizace Červený kříž takřka symbolem zdraví ve hrách, toto využití je protizákonné. Kvůli dopisu od právníků na to přišli i autoři nezávislé...  celý článek

Komerční verze přilby Oculus Rift
ZeniMax: Máme důkazy, že nám tvůrci virtuální reality ukradli technologie

Po letech mediálních přestřelek mezi společnostmi ZeniMax Media a Oculus VR jde případ k soudu. ZeniMax v souvislosti s tím vzkazuje, že odborníci odhalili...  celý článek

Diablo
GLOSA: Dvacet let s Diablem. Proč soupeři nikdy neměli šanci?

Kultovní hra Diablo oslavila dvacáté narozeniny. Inspirovala řadu napodobitelů, kteří však její masivní úspěch nikdy nedokázali napodobit. Co dělá temnou...  celý článek

Armored Warfare
Vyhlášení soutěže o deset speciálních edic Armored Warfare

Vylosovali jsme deset šťastlivců, kterým posíláme klíče k tankové akci Armored Warfare. Těmi odemknete speciální edici Lightning, jejíž součástí je bonusová...  celý článek

Ovladač pro konzole Steam Machines
Operační systém od Valve byl jako zapálený oheň pod zadnicí Microsoftu

Ačkoliv rozruch okolo systému SteamOs v posledních letech utichl, iniciativa hernímu světu mohla prospět. Zpětně to na svém blogu napsal programátor Rich...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.