Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Celebrity prodávají příspěvky na sociálních sítích. Chválí tak třeba hry

aktualizováno 
Americká hvězda Kim Kardashianová se netají tím, že prodává zprávy na sociálních sítích jako reklamu. Nejnovější příspěvek na Twitteru chválí nadcházející díl Call of Duty s podnázvem Black Ops 2. Kardashianová však popírá, že by v tomto případě šlo o reklamu.

Call of Duty: Black Ops 2

"Nemůžu se dočkat, až vyjde Call of Duty: Black Ops 2!!!! Grafika vypadá úžasně," napsala Kardashianová na Twitteru. Vydavatelství Activision na dotaz amerického serveru Kotaku popřelo, že by si společnost reklamu objednala. Takovou zakázku však lze zadat i prostřednictvím jiného podniku.

Série Call of Duty je ostatně známá svým agresivním marketingem a její grafika již několik let zaostává za současnou herní špičkou. Tím spíše příspěvek Kardashianové na Twitteru působí uměle.

Kim Kardashianová je označována za "celebutante" neboli osobu, která je známá pro nepochopitelné zásluhy či navzdory minimálnímu talentu. V USA vystupuje jako herečka, televizní osobnost a podnikatelka.

Autor:


Témata: Call of Duty, Twitter


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.