V Česku vzniká nová nadmíru komplexní hra na hrdiny. Podpořte ji

  • 8
Dungeons of Aledorn má být nezvykle obtížná hra. Vývojáři slibují nadstandardně propracovaný titul a koncept působí obstojně. Nabízí se však otázka, zda to pro neznámý tým není až příliš velké sousto.

Projekt českého Teamu 21 je nyní možné objevit na Kickstarteru, kde tvůrci v rámci komunitního financování žádají 60 tisíc dolarů, tedy zhruba 1,5 milionu korun.

Dungeons of Aledorn se odehrává ve světě sužovaném válkou, kdy dezertéři a zbabělci drancují zemi a parazitují na slabých.

Jde o hru na hrdiny ze staré školy, ve které ovládáte skupinu hrdinů a souboje probíhají na kola. Pro hru jsou významné rozvětvené dialogy, rébusy a plnění úkolů. Vývojáři slibují také momenty, ve kterých vaše rozhodnutí ovlivní zbytek hry.

Titul se inspiruje v klasikách jako Betrayal at Krondor, Realms of Arcania: Shadows over Riva, Might & Magic či King’s Bounty a Fallout.

Na poměry fantasy se titul přiklání spíše k realistickému pojetí. Postavy mají například v boji určitou výdrž a se ztrácející se silou se snižuje jejich šance ubránit se útoku.

Snaha o realismus se projeví například i ve fungování inventáře. Ten má řadu políček, některé jsou však přístupné, jen pokud se vybavíte specifickými předměty.

Třeba na zápěstí lze umístit magický náramek, a vylepšit si tak statistiky. Ale v případě, že zvolíte pochvu na nože, zpřístupníte si tři políčka pro dýky. A mezi těmi pak v boji můžete rychle přepínat za snížený počet akčních bodů.

Zajímavý je také přístup tvůrců k úspěchům, konkrétně ke konceptu nazvanému „active achievements“. Na rozdíl od klasických úspěchů totiž ovlivňují hru. Příkladem je možnost hrát kostky v hospodách. Pokud se vám totiž podaří vyhrát v rozličných krčmách napříč světem, získáte achievement Lucky, který vaší skupině dobrodruhů zvýší šanci na kritický zásah.

Dungeons of Aledorn

Tvůrci slibují značné množství voleb. Pro postavy je tak například možné volit ze šesti povolání a sedmi ras s odlišnou dynamikou. Jednotlivá povolání se pak později větví ještě na dvě specializace.

Titul vzniká zhruba dva roky a pokud se tvůrcům podaří finance vybrat, hra by měla být dostupná v únoru 2017.

„Dungeons of Aledorn je hra, jenž svým zaměřením na hardcore hráče vymezuje svou cílovou skupinu mnohem ostřeji než by si mohli velké vydavatelské společnosti dovolit. Stává se tak skvělou možností pro naše indie developerské studio jak dokázat, že i takové hry mohou býti úspěšné. Jedná se o velký a komplexní projekt, který ke svému vzniku potřebuje podporu komunity skrze Kickstarter i mimo něj,“ vysvětluje Daniel Nezmar, producent hry.

Technika

Studia

Očekávané

Elektromobilita

Termíny

Biatlon 23/24

Nepřehlédněte