Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Ukázka z Kingdom Come: Deliverance potěší Čechy

  11:30aktualizováno  11:30
Tuzemský projekt Kingdom Come: Deliverance se vydal cestou revolty. Jako středověká hra na hrdiny totiž neobsahuje žádnou magii ani smyšlená stvoření a nová ukázka naznačuje, jak funkční takové zpracování může být.

Češi a lidé ze střední Evropy se v titulu budou cítit jako doma. Jeho svět je totiž modelovaný podle skutečných prostředí v České republice a atmosféra je proto familiérní. Vývojáři ostatně tvrdí, že lidé některá místa ze hry rozpoznávají.

Titul má nabízet otevřený svět se značnou svobodou. Existuje v něm však i ústřední dějová linka, která zabere zhruba dvacet hodin. Hra navíc obsahuje i řadu postranních úkolů, s nimiž prý není u titulu problém strávit okolo padesáti hodin.

Fotogalerie

Celou dobu hrajete za jednu postavu a unikátní má být systém boje zblízka. Ten totiž bere v potaz, kam útočíte. Nestačí mečem jen švihnout směrem na postavu. Je třeba ji opravdu zasáhnout. Styl boje proto závisí i na míře protivníkova obrnění.

Pokud například oba nosíte plátovou zbroj, jste prý prakticky nesmrtelní a klíčové je, který z válečníků se unaví první. Nepřítel ho pak povalí na zem a může mu uštědřit jedinou fatální ránu. V případě, že protivník brnění nenosí, stačí mnohdy jen dobře mířený úder do hlavy.

Kingdom Come: Deliverance v herní komunitě vyvolává vlnu zájmu. Tradiční vydavatelství ho přitom odmítla podpořit, a tak titul vzniká díky dohodě se soukromým investorem.

Ten přislíbil poskytnout zbytek rozpočtu, pokud projekt vybere alespoň 300 tisíc liber (zhruba 11 milionů korun) v komunitním financování. Cíl se hře loni v únoru podařilo splnit, a tak vývoj pokračuje.

Autor:


Témata: E3 2015


Nejčtenější

Propagační kufřík od Blizzardu
VIDEO: Rozbalujeme propagační kufřík od Blizzardu

Do redakce nám dorazil balíček, který se týká karetní hry Hearthstone. Podívejte se, jakými předměty Blizzard propaguje nejnovější rozšíření Mean Streets of...  celý článek

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

March of the Living
Pohled na život vývojáře: Nezaplacené účty a stálá obava o budoucnost

Mnoho lidí vnímá práci na videohrách jako ten nejlepší způsob obživy. Ve velkorozpočtovém vývoji je to však tvrdá dřina plná přesčasů a častého propouštění po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.