Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Chata kocoura Leopolda

  11:45aktualizováno  12:03
Chata kocoura Leopolda je hra, v níž ovládáte Ve hře ovládáte sehranou dvojici myšáků, z nichž jeden je tenký bílý chytrý a druhý šedivý tlustý silný. Některé činnosti můžete vykonat libovolným myšákem, některé vyžadují konkrétního myšáka - a my vám řekneme koho na co a co kam.
Chata kocoura Leopolda

Všeobecné informace
Ve hře ovládáte sehranou dvojici myšáků (Holmes & Watson, Ječný & Cígler, Malý & Rybka - dosaďte si svoji oblíbenou dvojici) - prostě tenký bílý chytrý a šedivý tlustý silný. Některé činnosti můžete vykonat libovolným myšákem, některé vyžadují konkrétního myšáka - úkoly předpokládající jistou míru inteligence může řešit pouze bílý Malý, ehm malý bílý myšák (dále v návodu jen B), úlohy vyžadující pouze bezmyšlenkovitou hrubou sílu pak řeší Rybka (tedy tlustý šedivý myšák - Š). Mezi myšáky se přepínáte kliknutím na toho, kterého chcete ovládat - kurzor-myšáček získá jeho barvu. V místech, kde je třeba vykonat nějakou činnost, kurzor-myšáček mává ručičkama, při přechodu mezi jednotlivými herními obrazovkami hýbe nožičkama.

Použití předmětů - otevřít panel/inventorář (sjet kurzorem ke spodní hraně obrazovky), levým myšítkem poklepat na požadovaný předmět (při tom dojde ke změně kurzoru) a pak stisknout levé myšítko v místě použití předmětu.

Činnosti uvedené v návodu lze vykonat v libovolném pořadí, pokud máte k dispozici předměty k nim potřebné. V návodu jsou uvedeny pouze činnosti nutné k dohrání hry - myšáci umí mnoho dalších věcí (ty vám neprozradím, ať vám nezkazím zábavu).

 

Optimální postup

  • Hra začíná po krátkém intru, ve kterém vám Leopold roztrhá plánek vaší geniální antikocouří akce. Chata kocoura Leopolda
  • Vezměte klíč od domu pod rohožkou vlevo na zápraží (B), otevřete jím domovní dveře (B) a vejděte do domu. Otočte se doprava ke skříni. Ze skříně vezměte francouzák (B), z věšáku sundejte klobouk (včelařskou masku) a malý klíč, který je pod ní. Otočte se vpravo k východu a u dveří seberte pušku (Š). Pokračujte vpravo ke dveřím do kuchyně, kde z tašky na nářadí na kole vytáhněte šroubovák (B) a z podlahy vedle dveří seberte Leogoči (B) - to můžete zapnout a během celé hry si s ním podle libosti hrát.
  • Otočte se vpravo ke vchodu do Leopoldova pokoje, z odpadkového koše vytáhněte útržek plánku a malým klíčem otevřít malou skříňku vedle koše a seberte z ní patrony.
  • Dveřmi vlevo vejděte do kuchyně, kde seberte z věšáku polovinu nůžek. Otočte se vlevo ke sporáku a snězte z pánve rybu (Š). Pusťte vodu z kohoutku dřezu (B) a vlevo pod umyvadlem seberte druhý útržek plánku.
  • Vraťte se zpět do pokoje. Vpravo u pohovky vezměte ze skříňky druhou polovinu nůžek a na skříňce ležící videohry (B). Elektrickou šňůru z pohovky zasuňte do zásuvky (B). Pod obrázkem vpravo seberte u pohovky další útržek plánu.
  • Z poličky seberte kartridž k videohře (B). Pak třikrát vystřelte z pušky (použijte patrony na pušku). Poté, co (B) pověsí zpět spadlý obrázek, seberte zpoza pohovky kladívko (B).
  • Otočte se napravo k televizoru, připojte k televizoru videohru (B), zastrčte kartridž do videohry a vyhrejte hru (cílem je sebrat všechny kousky sýra a nebýt přitom sežrán kocoury - prostě Pacman :-) Seberte žárovku z vybuchlého televizoru a vyskočte oknem ven. Chata kocoura Leopolda
  • Utrhněte (Š) kolečko z kolečka (táček, fúriku - nebo jak se ta věc ve vašich krajích jmenuje...), pak si (Š) může odskočit na záchod (slušnější varianta je kliknout na papír vedle záchodu :-).
  • Dojděte až ke studně, kde seberte další útržek plánu zpod úlu (použít na úl včelařskou masku). Vejděte do zahrady, seberte hrábě (B - ale pro srandu si to zkuste i Š). Přiveďte (Š) ke dveřím do kůlny a pak (B) otevřete petlici na dveřích kůlny. V kůlně seberte poslední útržek plánu a vlevo vedle vchodu motorovou pilu (Š), pak přiveďte (Š) pod lampičku a (B) zašroubujte žárovku. Jednoho myšáka postavte poblíž slepice a druhým ji vyplašte - získáte vajíčko.
  • Vyjděte ven z kůlny, postavte se s (Š) k pravému konci trčící trubky a (B) odmontujte trubku francouzákem.
  • Odtrhněte horní vodorovnou příčku ohrady záhonku (Š), utrhněte dýni a seberte útržek plánku na konci chodníku (zprava od zahrady). (Š) si umyje ruce (B může samozřejmě taky...).
  • Přejděte vpravo k domu, vejděte dovnitř a pokračujte vpravo do dveří kuchyně, kde (Š) dojí rybu z pánve, (B) vezme pánev a nakonec (Š) sebere ze skříňky váhy.
  • Vyskočte oknem ven a jděte nalevo ke kadibudce. Seberte ze země cihlu (B) a pokračujte napravo ke studni. (B) se postaví ke studni, pak (Š) použije trubku na vratidlo studny. Připevněte (B) pružinu k lavičce a odřežte (Š) pilou desku lavičky. Seberte šroubek vypadlý z motorové pily (B) a v inventoráři složte poloviny nůžek, vložte do nich šroubek a sešroubujte šroubovákem. Chata kocoura Leopolda
  • Přejděte nalevo ke kadibudce, postavte se s (B) pod prádelní šňůru a přestřihněte (Š) šňůru nůžkami, Seberte kolíček na prádlo.
  • Nyní máte vše potřebné k realizaci svého ďábelského plánu. Přejděte vlevo k domovnímu vchodu. Položte (Š) cihlu vlevo na zápraží (viz plánek - pravé myšítko v inventoráři), Postavte (Š) váhy vedle cihly a položte na váhy desku. Na desku dejte vajíčko (B), napravo od desky kladívko (Š), napravo od kladívka kapsle (B).
  • Přiveďte (Š) pod větev stromu a zavěste (B) hrábě na větev. Stejným postupem připevněte (B) kolečko z kolečka k hrábím. Přehoďte (B) provaz přes kolečko. Opět přiveďte (Š) pod větev stromu a připevněte (B) dýni k provazu.
  • Odstraňte (Š) mřížku z kanálu před domem a upevněte (B) do kanálu desku s pružinou. Oba myšáky postavte k desce s pružinou a připevněte kolíčkem na prádlo desku ke kohoutku hadice. Nakonec připevněte pánev k desce s pružinou.
  • A pak už jen jeden z myšáků zazvoní na Leopoldův zvonek a je vymalováno... ;-)

  • Autor:




    Nejčtenější

    Matterfall
    Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

    Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

    Sudden Strike 4
    Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

    Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

    Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
    Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

    Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

    Black Mirror Remake
    Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

    Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

    Wolfenstein II: The New Colossus
    Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

    Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

    Další z rubriky

    Destiny 2
    VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

    Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

    Black Mirror Remake
    Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

    Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

    Sudden Strike 4
    Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

    Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.