Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

BonusWeb.cz

  • Pondělí 20. října 2014. Vendelín


Chata kocoura Leopolda

  11:45,  aktualizováno  12:03
Chata kocoura Leopolda je hra, v níž ovládáte Ve hře ovládáte sehranou dvojici myšáků, z nichž jeden je tenký bílý chytrý a druhý šedivý tlustý silný. Některé činnosti můžete vykonat libovolným myšákem, některé vyžadují konkrétního myšáka - a my vám řekneme koho na co a co kam.
Chata kocoura Leopolda

Všeobecné informace
Ve hře ovládáte sehranou dvojici myšáků (Holmes & Watson, Ječný & Cígler, Malý & Rybka - dosaďte si svoji oblíbenou dvojici) - prostě tenký bílý chytrý a šedivý tlustý silný. Některé činnosti můžete vykonat libovolným myšákem, některé vyžadují konkrétního myšáka - úkoly předpokládající jistou míru inteligence může řešit pouze bílý Malý, ehm malý bílý myšák (dále v návodu jen B), úlohy vyžadující pouze bezmyšlenkovitou hrubou sílu pak řeší Rybka (tedy tlustý šedivý myšák - Š). Mezi myšáky se přepínáte kliknutím na toho, kterého chcete ovládat - kurzor-myšáček získá jeho barvu. V místech, kde je třeba vykonat nějakou činnost, kurzor-myšáček mává ručičkama, při přechodu mezi jednotlivými herními obrazovkami hýbe nožičkama.

Použití předmětů - otevřít panel/inventorář (sjet kurzorem ke spodní hraně obrazovky), levým myšítkem poklepat na požadovaný předmět (při tom dojde ke změně kurzoru) a pak stisknout levé myšítko v místě použití předmětu.

Činnosti uvedené v návodu lze vykonat v libovolném pořadí, pokud máte k dispozici předměty k nim potřebné. V návodu jsou uvedeny pouze činnosti nutné k dohrání hry - myšáci umí mnoho dalších věcí (ty vám neprozradím, ať vám nezkazím zábavu).

 

Optimální postup

  • Hra začíná po krátkém intru, ve kterém vám Leopold roztrhá plánek vaší geniální antikocouří akce. Chata kocoura Leopolda
  • Vezměte klíč od domu pod rohožkou vlevo na zápraží (B), otevřete jím domovní dveře (B) a vejděte do domu. Otočte se doprava ke skříni. Ze skříně vezměte francouzák (B), z věšáku sundejte klobouk (včelařskou masku) a malý klíč, který je pod ní. Otočte se vpravo k východu a u dveří seberte pušku (Š). Pokračujte vpravo ke dveřím do kuchyně, kde z tašky na nářadí na kole vytáhněte šroubovák (B) a z podlahy vedle dveří seberte Leogoči (B) - to můžete zapnout a během celé hry si s ním podle libosti hrát.
  • Otočte se vpravo ke vchodu do Leopoldova pokoje, z odpadkového koše vytáhněte útržek plánku a malým klíčem otevřít malou skříňku vedle koše a seberte z ní patrony.
  • Dveřmi vlevo vejděte do kuchyně, kde seberte z věšáku polovinu nůžek. Otočte se vlevo ke sporáku a snězte z pánve rybu (Š). Pusťte vodu z kohoutku dřezu (B) a vlevo pod umyvadlem seberte druhý útržek plánku.
  • Vraťte se zpět do pokoje. Vpravo u pohovky vezměte ze skříňky druhou polovinu nůžek a na skříňce ležící videohry (B). Elektrickou šňůru z pohovky zasuňte do zásuvky (B). Pod obrázkem vpravo seberte u pohovky další útržek plánu.
  • Z poličky seberte kartridž k videohře (B). Pak třikrát vystřelte z pušky (použijte patrony na pušku). Poté, co (B) pověsí zpět spadlý obrázek, seberte zpoza pohovky kladívko (B).
  • Otočte se napravo k televizoru, připojte k televizoru videohru (B), zastrčte kartridž do videohry a vyhrejte hru (cílem je sebrat všechny kousky sýra a nebýt přitom sežrán kocoury - prostě Pacman :-) Seberte žárovku z vybuchlého televizoru a vyskočte oknem ven. Chata kocoura Leopolda
  • Utrhněte (Š) kolečko z kolečka (táček, fúriku - nebo jak se ta věc ve vašich krajích jmenuje...), pak si (Š) může odskočit na záchod (slušnější varianta je kliknout na papír vedle záchodu :-).
  • Dojděte až ke studně, kde seberte další útržek plánu zpod úlu (použít na úl včelařskou masku). Vejděte do zahrady, seberte hrábě (B - ale pro srandu si to zkuste i Š). Přiveďte (Š) ke dveřím do kůlny a pak (B) otevřete petlici na dveřích kůlny. V kůlně seberte poslední útržek plánu a vlevo vedle vchodu motorovou pilu (Š), pak přiveďte (Š) pod lampičku a (B) zašroubujte žárovku. Jednoho myšáka postavte poblíž slepice a druhým ji vyplašte - získáte vajíčko.
  • Vyjděte ven z kůlny, postavte se s (Š) k pravému konci trčící trubky a (B) odmontujte trubku francouzákem.
  • Odtrhněte horní vodorovnou příčku ohrady záhonku (Š), utrhněte dýni a seberte útržek plánku na konci chodníku (zprava od zahrady). (Š) si umyje ruce (B může samozřejmě taky...).
  • Přejděte vpravo k domu, vejděte dovnitř a pokračujte vpravo do dveří kuchyně, kde (Š) dojí rybu z pánve, (B) vezme pánev a nakonec (Š) sebere ze skříňky váhy.
  • Vyskočte oknem ven a jděte nalevo ke kadibudce. Seberte ze země cihlu (B) a pokračujte napravo ke studni. (B) se postaví ke studni, pak (Š) použije trubku na vratidlo studny. Připevněte (B) pružinu k lavičce a odřežte (Š) pilou desku lavičky. Seberte šroubek vypadlý z motorové pily (B) a v inventoráři složte poloviny nůžek, vložte do nich šroubek a sešroubujte šroubovákem. Chata kocoura Leopolda
  • Přejděte nalevo ke kadibudce, postavte se s (B) pod prádelní šňůru a přestřihněte (Š) šňůru nůžkami, Seberte kolíček na prádlo.
  • Nyní máte vše potřebné k realizaci svého ďábelského plánu. Přejděte vlevo k domovnímu vchodu. Položte (Š) cihlu vlevo na zápraží (viz plánek - pravé myšítko v inventoráři), Postavte (Š) váhy vedle cihly a položte na váhy desku. Na desku dejte vajíčko (B), napravo od desky kladívko (Š), napravo od kladívka kapsle (B).
  • Přiveďte (Š) pod větev stromu a zavěste (B) hrábě na větev. Stejným postupem připevněte (B) kolečko z kolečka k hrábím. Přehoďte (B) provaz přes kolečko. Opět přiveďte (Š) pod větev stromu a připevněte (B) dýni k provazu.
  • Odstraňte (Š) mřížku z kanálu před domem a upevněte (B) do kanálu desku s pružinou. Oba myšáky postavte k desce s pružinou a připevněte kolíčkem na prádlo desku ke kohoutku hadice. Nakonec připevněte pánev k desce s pružinou.
  • A pak už jen jeden z myšáků zazvoní na Leopoldův zvonek a je vymalováno... ;-)

  • Autor:



    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © Copyright 1999–2014 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.