Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čínský prodejce drůbeže odkoupí studio Splash Damage

  8:47aktualizováno  8:47

Expanze na bezpečnější trhy vede čínskou společnost Leyou, která se zabývá chovem kuřat, k nákupu vývojářských firem. Po loňské akvizici společnosti Digital Extremes následuje studio Splash Damage, které vytvořilo například značky Enemy Territory a Brink.

Leyou v oficiálním vyjádření neuvádí konkrétní sumu. Zmiňuje však, že částka nepřesáhne 150 milionů dolarů. Nemělo by to tedy být více než 3,6 miliardy korun.

Chov kuřat je prý v Číně nestabilním podnikáním s řadou neznámých, podnik tak nemá dostatečnou kontrolu nad vývojem trhu. Riziko chce proto omezit expanzí do nových odvětví.

Dirty Bomb

Nejnovější hra Dirty Bomb od studia Splash Damage

Autor:




Nejčtenější

Sudden Strike 4
Zase pořádná strategie z druhé světové? Recenze Sudden Strike 4

Sudden Strike se po dlouhé odmlce znovu vrací na monitory. Jde stále o krvelačnou strategii z druhé světové války, nebo o slabý odvar? Autoři moc...  celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Příznivci krajní pravice v Charlottesville ve Virginii (11. srpna 2017)
Končím s vtipy o nacistech, slibuje populární youtuber PewDiePie

Po nedávných událostech v Charlottesville se jeden z nejpopulárnějších youtuberů rozhodl, že už nebude dělat žádné vtipy o nacistech.  celý článek

Cosplay Chun-Li, jedna z nejikoničtějších postav série Street Fighter
Fanouškům připadala herní postava příliš ošklivá, autoři ji předělali

Postava bojovnice Chun-Li byla v bojovce Marvel vs. Capcom: Infinity tak ošklivá, že ji museli autoři v nejnovějším patchi znovu vymodelovat obličej.  celý článek

Batrman: The Enemy Within
Recenze nového Batmana od Telltale nebude. Je to totiž pořád to samé

Ano, nový interaktivní seriál od Telltale se opět podařil. Pokud vás bavila první sezona, běžte si koupit i druhou. Pokud vás první sezona nebavila, druhou si...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.