Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čínský prodejce drůbeže odkoupí studio Splash Damage

  8:47aktualizováno  8:47

Expanze na bezpečnější trhy vede čínskou společnost Leyou, která se zabývá chovem kuřat, k nákupu vývojářských firem. Po loňské akvizici společnosti Digital Extremes následuje studio Splash Damage, které vytvořilo například značky Enemy Territory a Brink.

Leyou v oficiálním vyjádření neuvádí konkrétní sumu. Zmiňuje však, že částka nepřesáhne 150 milionů dolarů. Nemělo by to tedy být více než 3,6 miliardy korun.

Chov kuřat je prý v Číně nestabilním podnikáním s řadou neznámých, podnik tak nemá dostatečnou kontrolu nad vývojem trhu. Riziko chce proto omezit expanzí do nových odvětví.

Dirty Bomb

Nejnovější hra Dirty Bomb od studia Splash Damage

Autor:




Nejčtenější

Antihrdinové
Hrdina, nebo padouch? Vybíráme nejlepší herní antihrdiny

Během herní historie jsme měli možnost zahrát si za spoustu hlavních postav, které z nekonečné řady klasických klaďasů nějakým způsobem vybočovaly. Podívejme...  celý článek

Bojovnice Cammy ze Street Fightera 5
Až příliš sexy kostým. Soutěžící musel změnit své bojovnici oblečení

Postava Cammy ze série Street Fighter je na televizní vysílání zřejmě až příliš sexy. Na turnaji vysílaném stanicí ESPN proto musel jeden ze soutěžících změnit...  celý článek

Splatoon 2
Fantastická týmovka, která se obejde bez krve. Recenze Splatoon 2

V týmové akci Splatoon nejde jen o přesnou mušku, ale i taktiku související s přebarvováním herní plochy. Druhý díl, který vychází exkluzivně na Switch, je...  celý článek

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode
Notně krvavý trailer představuje Zombie Mode pro Call of Duty: WW2

Kombinace druhé světové války a zombies snad ani nemůže dopadnout špatně, přesto je první trailer na oblíbený Zombie Mode pro letošní Call of Duty ještě lepší,...  celý článek

Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.