Reklama

Herní adaptace Pohádek tisíce a jedné noci nebude pro děti

  • 2
Lidé, kteří se podíleli na výrobě kultovního Bioshocku, chystají zajímavě vypadající akci z prostředí Pohádek tisíce a jedné noci. Místo příběhu se však zaměřují na nekonečnou znovuhratelnost a vysokou obtížnost.

Uppercut Games je malé nezávislé studio až z daleké Austrálie. Stojí však za ním zkušení vývojáři, kteří mají ve svých životopisech mimo jiné i práci na legendárním Bioshocku.

CIty of Brass

CIty of Brass

Ve hře nazvané City of Brass se notně inspirovali arabskou mytologií a sbírkou Pohádky tisíce a jedné noci. Neznamená to však, že by hra měla být pro děti, právě naopak. Stylově kouzelné prostředí je zabydleno řadou krvelačných nepřátel, kteří vám jdou nepřetržitě po krku.

Vypořádat se s nimi můžete za pomoci nabroušené šavle a biče nebo pomocí záludných pastí. Vůbec nejlepší pak je se jim úplně vyhnout. Spíše než schovávání a pomalé plížení budeme v City of Brass parkourově běhat, a to i po střechách.

Fotogalerie

Reklama

Hra je navržena ve stylu „rogue“ her, což znamená, že se prostředí po každém startu hry nově vygeneruje a smrt je tu permanentní, takže každá hráčova chyba znamená start od úplného začátku. Cesta za bájným pokladem nedozírné ceny tak bude pokaždé představovat jedinečný a neopakovatelný zážitek.

Jestli se zajímavý koncept dokáže přetavit do opravdu zábavné hry, se PC hráči přesvědčí již tento podzim, konzolisté si pak budou muset počkat až do příštího roku.

Reklama
Sdílet článek Facebook Twitter Google Plus
Reklama

2 příspěvky v diskusi

Reklama