Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Civilization VI chystá zásadní změnu. Přinutí vás k odlišným strategiím

  18:27aktualizováno  18:27
Série Civilization se rozloučí s tradičním systémem stavění. Zatímco v minulosti města zabírala pouze jedno herní políčko, nyní se budou po herní ploše rozprostírat jednotlivé oblasti. A typ krajiny bude ovlivňovat efektivitu.

Civilization VI | foto: BW

Městské okresy spolu budou muset sousedit, a umístění centrálního bodu proto bude mít významné strategické důsledky pro zbytek hry. Stavět budete například tržiště, oblasti určené pro náboženství, divadlo a další.

„Chtěli jsme, aby každá mapa a každá oblast působila jako rébus. Při prozkoumávání narazíte například na hory i džungle a po několika hrách začnete chápat souvislosti mezi (typem prostředí a) bonusy pro jednotlivé části města. Nad věcmi začnete přemýšlet úplně jinak,“ řekl serveru Kotaku producent hry Dennis Shirk.

Díky horám se například bude lépe dařit vědeckým výzkumům. A vy z toho můžete profitovat, když v okolí postavíte univerzitu. „Během své první hry uděláte řadu chyb. Budete si říkat: Tohle jsem raději měl postavit jinam,“ vysvětluje Shirk.

Nový systém je prý základním stavebním kamenem šestého dílu Civilization. Prototypem konceptu tvůrci dokonce vývoj hry začali.

Civilization VI vychází 21. října, a to exkluzivně pro PC.

Autor:




Hlavní zprávy

Cuketovo čokoládový chlebíček
Cuketovo čokoládový chlebíček

Potěšte rodinu rychlou dobrotou.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.