Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bývalý šéf vývoje Far Cry opustil studio Amazonu. Opět nedokončil hru

  17:15aktualizováno  17:15
Clint Hocking je herním návrhářem, který stál za unikátním Far Cry 2 i některými díly plíživých akcí Splinter Cell. Hocking za posledních pět let opustil tři studia a nedokončil ani jednu hru. Prvním bylo LucasArts, to vystřídal za Valve a nakonec nastoupil do Amazon Game Studios.

Vývojář Clint Hocking | foto: Clint Hocking

I z této společnosti však po roce odchází. Firma přitom má pracovat na ambiciózním neoznámeném projektu. Pro ten najala i návrhářku Portalu Kim Swiftovou. Společnost kromě toho opustil i hlavní scenárista Eric Nylund, který v ní pracoval již od roku 2013. Odchod obou tvůrců může být shodou náhod, ale může také věstit problémy studia.

V LucasArts Hocking vydržel dva roky, v roce 2012 pak přešel do Valve. I v této firmě pracoval dva roky, roční účinkování v Amazon Game Studios tak pro něj bylo vůbec nejkratším angažmá za posledních pět let.

Hocking v minulosti odhalil, že přesčasy a stres z vývoje Splinter Cell: Chaos Theory nezůstaly bez následků. Trpí prý výpadky paměti a není si jistý, že mu titul za tento stav stál.

Autor:


Témata: Valve


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.