Vývojář Clint Hocking

Vývojář Clint Hocking | foto: Clint Hocking

Bývalý šéf vývoje Far Cry opustil studio Amazonu. Opět nedokončil hru

  • 0
Clint Hocking je herním návrhářem, který stál za unikátním Far Cry 2 i některými díly plíživých akcí Splinter Cell. Hocking za posledních pět let opustil tři studia a nedokončil ani jednu hru. Prvním bylo LucasArts, to vystřídal za Valve a nakonec nastoupil do Amazon Game Studios.

I z této společnosti však po roce odchází. Firma přitom má pracovat na ambiciózním neoznámeném projektu. Pro ten najala i návrhářku Portalu Kim Swiftovou. Společnost kromě toho opustil i hlavní scenárista Eric Nylund, který v ní pracoval již od roku 2013. Odchod obou tvůrců může být shodou náhod, ale může také věstit problémy studia.

V LucasArts Hocking vydržel dva roky, v roce 2012 pak přešel do Valve. I v této firmě pracoval dva roky, roční účinkování v Amazon Game Studios tak pro něj bylo vůbec nejkratším angažmá za posledních pět let.

Hocking v minulosti odhalil, že přesčasy a stres z vývoje Splinter Cell: Chaos Theory nezůstaly bez následků. Trpí prý výpadky paměti a není si jistý, že mu titul za tento stav stál.


Témata: Valve