Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nenápadná hra The Tower se má čím chlubit. Inspiruje ji Smrtonosná past

  17:09aktualizováno  17:09
Kvůli nízkorozpočtové grafice byste nápaditý projekt Consortium: The Tower mohli přehlédnout. Tvůrci však slibují propracovanou simulaci, díky které se ve světě budou dít události i bez vaší přítomnosti. Hra navíc kombinuje akci z vlastního pohledu s hrou na hrdiny. A koncepce působí unikátně.

Hrou Consortium: The Tower můžete procházet hned čtyřmi způsoby. Jste totiž vyšetřovatelem, který se vydal do mrakodrapu ve futuristickém Londýně a za úkol má osvobození rukojmí.

Kromě klasické akce je proto na výběr průchod za pomoci konverzace, plíživý styl a postup na způsob Smrtonosné pasti, kdy se mezi jednotlivými patry věže pohybujete přes výtahové šachty.

Vznik projektu závisí na komunitním financování, pro které autoři zvolili server Fig. Získat chtějí 300 tisíc dolarů (zhruba 7,2 milionu korun). Do konce zbývá měsíc a vybráno již mají přes 80 % z cílové částky.

A jak už bývá u tohoto obchodního modelu zvykem, po výběru minimálního rozpočtu následují další milníky. Když se podaří dosáhnout předem stanovených částek, hráči tak zajistí vývoj dalších prvků.

Tvůrci slibují naprostou svobodu pohybu, konverzací a akce. Věž má být otevřeným světem, po kterém se můžete pohybovat volně tam a zpět. Vývojáři vám navíc nikdy nebudou brát ovládání z rukou, například kvůli filmovým sekvencím.

Consortium: The Tower
Consortium: The Tower
Consortium: The Tower

Ve hře bude přítomná řada frakcí. Svým postupem tak můžete ztratit podporu skupiny, která vás problém vyslala řešit. Zároveň se však můžete spřátelit s řadou dalších stran, a to včetně policie, kterou můžete získat na svou stranu, znepřátelit, či dokonce zmanipulovat.

Kromě hlavních zápletek se budete zabývat i vedlejšími příběhovými liniemi. Řešit budete například, proč pod mrakodrapem vznikají zemětřesení.

Titul je navržený pro opakované hraní, což podpoří i neustále probíhající simulace světa. Obyvatelé věže tak spolu budou navzájem v kontaktu a při jednotlivých průchodech hrou se události mohou vyvinout zcela odlišně.

Ukázky kromě toho naznačují atmosféru, která kombinuje tituly Deus Ex, System Shock a seriál Ztraceni.

Tvůrci cílí na vydání hry v prvním čtvrtletí roku 2018.

Autor:




Bomba slevy
Bomba slevy

Chcete mít přehled o těch nejlepších slevách a nakupovat chytře?

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.