Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Crysis 2 má být PC zážitek na konzolích

  0:08aktualizováno  0:08
"Stěžejním cílem pro nás byl vytvořit onen Crysis zážitek a ten pak přenést na konzole, nikoliv naopak," řekl o vývoji hry Crysis 2 její vedoucí producent Nathan Camarillo.
Crysis 2

"Stěžejním cílem pro nás byl vytvořit onen Crysis zážitek a ten pak přenést na konzole, nikoliv naopak," řekl o vývoji hry Crysis 2 její vedoucí producent Nathan Camarillo. Nejprve prý začínají u svých "PC kořenů", aby pak stejné mechaniky a herní prožitek vytvořili pro konzole.

"Z CryEngine 2, který jsme využili pro Crysis 1, jsme vytrhali vnitřnosti a vybudovali jej nanovo, aby běžel nezávisle na užití Playstationu 3, Xbox 360 nebo PC," prohlásil Camarillo.

Producent též zmínil, že je současná generace konzolí již několik let stará. Avšak grafika v Crysis 2 prý závisí na využité plaformě, a PC hráčům s výkonným hardwarem by tak hra měla nabídnout odpovídající vzhled. Camarillo zmiňuje větší rozlišení či kvalitnější textury.

"Konzole vypadají úžasně, ale jedná se o pět let starou technologii. Na PC s veškerým nastavením na maximu je (hra) okouzlující a jde o ohromnou vizuální podívanou," tvrdí Camarillo.

Hra je již v prodeji a podporuje plaftormy Playstation 3, Xbox 360 a PC.

Zdroj: Games.on.net

Autor:


Témata: Playstation 3, Xbox


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.