"Stěžejním cílem pro nás byl vytvořit onen Crysis zážitek a ten pak přenést na konzole, nikoliv naopak," řekl o vývoji hry Crysis 2 její vedoucí producent Nathan Camarillo. Nejprve prý začínají u svých "PC kořenů", aby pak stejné mechaniky a herní prožitek vytvořili pro konzole.
"Z CryEngine 2, který jsme využili pro Crysis 1, jsme vytrhali vnitřnosti a vybudovali jej nanovo, aby běžel nezávisle na užití Playstationu 3, Xbox 360 nebo PC," prohlásil Camarillo.
Producent též zmínil, že je současná generace konzolí již několik let stará. Avšak grafika v Crysis 2 prý závisí na využité plaformě, a PC hráčům s výkonným hardwarem by tak hra měla nabídnout odpovídající vzhled. Camarillo zmiňuje větší rozlišení či kvalitnější textury.
"Konzole vypadají úžasně, ale jedná se o pět let starou technologii. Na PC s veškerým nastavením na maximu je (hra) okouzlující a jde o ohromnou vizuální podívanou," tvrdí Camarillo.
Hra je již v prodeji a podporuje plaftormy Playstation 3, Xbox 360 a PC.
Zdroj: Games.on.net