Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Crysis 2 - Tvorba pohybu mimozemšťanů

  12:20aktualizováno  12:20
Motion capturing, technologie, která umožňuje co nejlépe přenést autentický pohyb či mimiku tváří může být efektně využita i při tvorbě pohybu mimozemšťanů.

Crysis 2Motion capturing, technologie, která umožňuje co nejlépe přenést do her autentický pohyb postav či mimiku tváří, může být efektivně využita i při tvorbě pohybu mimozemšťanů.

Vývojáři z Cryteku předvádějí, jak využívali motion capturing při snaze udělat co nejdokonalejší pohyb útočníků z vesmíru v sci-fi akci Crysis 2.

Další zpráva z Cryteku potěší zvláště hráče na PC. Multiplayer bude podporovat dedikované servery. Zatím omrkněte, jak vznikal pohyb ufonů z Crysis 2.

VIDEO

Zdroj: vg247

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.