Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Další info o Tomb Raider: The Angel of Darkness

  6:07aktualizováno  14. června 9:22
Další info o Tomb Raider: The Angel of Darkness
Ohledně nové kapitoly Tomb Raidera, situované na předvánoční PS2 trh, jsme na BonusWebu několikrát psali, naposledy to byla tato PC novinka. Na americkém herním severu IGN však vyšel rozhovor, z něhož pro Laru a potažmo hráče vyplývají některé další věci. Pokud obsah rozhovoru sesumírujeme, dostaneme tyto - dílem už pravda známé - skutečnosti. Lara sice bude moci konverzovat s NPC postavami, ale herní mechanismy mají vycházet ze základů této série - tedy čeká nás zejména směs akce a adventury, v jejíž části dojde na řešení rozličných puzzlů. V akční fázi opětovně využijeme smrtícího palebného arzenálu, u něhož jednak dojde k připomenutí zaměřovacího systému z minulosti, ale tentokráte půjde o nový princip s větší kontrolou při zacílení potencionálního nepřítele a cyklování zacílení mezi jednotlivými terči. Puzzle údajně budou mít mnohem širší rámec a splnění nějakého takového rébusu má obnášet vyřešení několika menších úkolů, přičemž právě už zmiňovaná interakce s postavami ve hře může přinést klíčové info nebo zisk důležitého předmětu. V tomto kontextu padla zmínka, že chování a vystupování hlavní hrdinky vůči NPC (pasivní či agresivní) může vyústit v odlišný výsledek vašeho snažení. Kamerový režim, byť tradiční a zabírající hlavní hrdinku v obvyklé třetí perspektivě, dozná též něco změn a nemají chybět v minulosti nepříliš často využívané, ale o to působivější kinematické pohledy na vaše aktivity, přičemž zazněla věta o velké volnosti hráče při ovládání herní kamery! Doba dohrání tohoto titulu se má pohybovat mezi 20-25 hodinami a během dobrodružství nestřetnete žádnou známou postavu z minulých dílů (vyjma profesora Wernera von Croye), zajímavou se nicméně jeví poznámka o druhém hratelném charakteru jménem Kurtis, který se má ovládat shodně co Lara, ale má mít jiné pohybové animace nemluvě o alternativních pohybových aktivitách. Také zbraňový potenciál u něj je odlišný (např. pistole s laserovým změřováním). Tím se plynule přesuneme k inventáři, který zde bude hojně využívaný a přitom koncipovaný v duchu předchozích Lařiných dobrodružství, takže se dočkáme kombinování předmětů, prohlížení map (zde v jejich původních podobách) atp. Grafické zpracování vyhlíží výborně, nový engine je podle Core velice flexibilní a umožňuje bez velkých problémů vývojářům připravit jak malé interiérové prostory, tak rozsáhlé exteriérové lokace. Prý se nadějeme naprosto úžasných speciálních efektů s velkým množstvím detailů, takže nakonec povídání vyslovme společné přání, aby nový Tomb Raider skutečně mohl nést přídavek next generation!
Autor:


Témata: Tomb Raider, Zisk


Nejčtenější

League of Legends
Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

DuckTales (NES)
James Bond, Spiderman i strýček Skrblík. Nejlepší hry s licencí - díl druhý

V pokračování našeho přehledu nejlepších her na motivy filmů, seriálů, komiksů a knih připomínáme některé tituly, které si vybaví spíše ti dříve narození....  celý článek

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

Další z rubriky

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

The Sims 4
Tvůrci SimCity pracují na simulátoru vztahů Sims 4. Hrát půjde off-line

Vzniká čtvrtý díl populárního simulátoru života a vztahů The Sims. Informaci potvrdil vydavatel hry Electronic Arts spolu se studiem Maxis, které na hře...  celý článek


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.