Další info o Tomb Raider: The Angel of Darkness

Další info o Tomb Raider: The Angel of Darkness
Ohledně nové kapitoly Tomb Raidera, situované na předvánoční PS2 trh, jsme na BonusWebu několikrát psali, naposledy to byla tato PC novinka. Na americkém herním severu IGN však vyšel rozhovor, z něhož pro Laru a potažmo hráče vyplývají některé další věci. Pokud obsah rozhovoru sesumírujeme, dostaneme tyto - dílem už pravda známé - skutečnosti. Lara sice bude moci konverzovat s NPC postavami, ale herní mechanismy mají vycházet ze základů této série - tedy čeká nás zejména směs akce a adventury, v jejíž části dojde na řešení rozličných puzzlů. V akční fázi opětovně využijeme smrtícího palebného arzenálu, u něhož jednak dojde k připomenutí zaměřovacího systému z minulosti, ale tentokráte půjde o nový princip s větší kontrolou při zacílení potencionálního nepřítele a cyklování zacílení mezi jednotlivými terči. Puzzle údajně budou mít mnohem širší rámec a splnění nějakého takového rébusu má obnášet vyřešení několika menších úkolů, přičemž právě už zmiňovaná interakce s postavami ve hře může přinést klíčové info nebo zisk důležitého předmětu. V tomto kontextu padla zmínka, že chování a vystupování hlavní hrdinky vůči NPC (pasivní či agresivní) může vyústit v odlišný výsledek vašeho snažení. Kamerový režim, byť tradiční a zabírající hlavní hrdinku v obvyklé třetí perspektivě, dozná též něco změn a nemají chybět v minulosti nepříliš často využívané, ale o to působivější kinematické pohledy na vaše aktivity, přičemž zazněla věta o velké volnosti hráče při ovládání herní kamery! Doba dohrání tohoto titulu se má pohybovat mezi 20-25 hodinami a během dobrodružství nestřetnete žádnou známou postavu z minulých dílů (vyjma profesora Wernera von Croye), zajímavou se nicméně jeví poznámka o druhém hratelném charakteru jménem Kurtis, který se má ovládat shodně co Lara, ale má mít jiné pohybové animace nemluvě o alternativních pohybových aktivitách. Také zbraňový potenciál u něj je odlišný (např. pistole s laserovým změřováním). Tím se plynule přesuneme k inventáři, který zde bude hojně využívaný a přitom koncipovaný v duchu předchozích Lařiných dobrodružství, takže se dočkáme kombinování předmětů, prohlížení map (zde v jejich původních podobách) atp. Grafické zpracování vyhlíží výborně, nový engine je podle Core velice flexibilní a umožňuje bez velkých problémů vývojářům připravit jak malé interiérové prostory, tak rozsáhlé exteriérové lokace. Prý se nadějeme naprosto úžasných speciálních efektů s velkým množstvím detailů, takže nakonec povídání vyslovme společné přání, aby nový Tomb Raider skutečně mohl nést přídavek next generation!

Témata: Tomb Raider, Zisk