Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dark Keep: návrat přes Britain

  12:00aktualizováno  2. února 10:07
Byl již pozdní večer a já, po celém dni v sedle, jsem se vracel spolu s Frostem, Barahirem a Paulusem přes Britain domů. Den to byl namáhavý, jelikož jsme dostihli několik lapků, a nevyhnuli jsme se soubojům. Dnešek byl však zároveň velmi úspěšný, jelikož mezi těmi bandity nalezli jsme i všechny ty, po kterých jsme přímo šli...

Byl již pozdní večer a já, po celém dni v sedle, jsem se vracel spolu s Frostem, Barahirem a Paulusem přes Britain domů. Den to byl namáhavý, jelikož jsme dostihli několik lapků, a nevyhnuli jsme se soubojům. Dnešek byl však zároveň velmi úspěšný, jelikož mezi těmi bandity nalezli jsme i všechny ty, po kterých jsme přímo šli. Všichni jsme z toho měli velikou radost, znásobenou tím, že jsme za jejich dopadení získali velmi cenné věci, zlepšující schopnosti v boji. Během toho dne jsem se znovu přesvědčil o kvalitách bojovníků Frosta a Barahira. Obzvláště pan Frost překvapil mě svou schopností rychlého nalezení banditů. Jakoby přesně věděl, co se odehrává v myslích těchto vyvrhelů společnosti a poznal, kam povedou jejich kroky při snaze uprchnout před zákonem. Zajímalo by mě, kde k těmto schopnostem přišel, zda se v mládí, spolu s těmito bandity, náhodou nepohyboval mimo zákony zemí Britannijských, nebo zda na to měl prostě talent. Koneckonců, těmito dohady jsem se nemusel ani moc zabývat, jelikož Frost zatím ani nepodal přihlášku do řad mých dvořanů. Nu což, možná to někdy udělá a možná také ne, pravdou ovšem zůstává, že je schopným bojovníkem a mohl by velmi pomoci v boji proti různým lapkům a zcela jistě i proti Temnému pánu, ať už jako dvořan nebo ne. Co se Barahira týče, chápu že se hlásí jako můj osobní strážce a myslím, že je na tento post vhodným kandidátem a pravděpodobně mu jej i udělím. A Paulus? Inu, nebojoval špatně, i když pravdou zůstává, že na něm byla vidět určitá nejistota.v

Takovéto myšlenky se mi honily hlavou, když mě vyrušil ze zamyšlení můj komunikační krystal, který začal zářivě pulsovat a oznamovat mi nějaký kontakt. Byl to pan Saukendar a naléhavě mě žádal, abych vzal své bojovníky a dostavil se s nimi na jeho hrad. Objevily se nové skutečnosti o činnosti Temného pána, bylo zapotřebí rychlého zásahu. Informace pocházely od Vesmírného písaře:

Dvě Forges ještě zbývají a temnota z nich sílí
a pouze jejich zničení vás dovést může k cíli
Otroci teď budují Dark keep někde v pustině
a temné hordy chystají se ke krvavé hostině...

Rozhlédl jsem se kolem sebe a zjistil, že jsem sám. Frost, Barahir i Paulus se vydali za svými záležitostmi. Zkusil jsem tedy opět komunikační krystal, ale jen abych zjistil, že ti, které znám nejlépe, nejsou v dosahu. Popohnal jsem znaveného koně do ostrého klusu směrem k hradu Lorda Blackthorna.

Když jsem dorazil na místo, panoval zde již čilý ruch a přípravy k boji. Ocenil jsem, s jakou rychlostí jsou členové BLCK schopni připravit se na nadcházející boj. Mezi všemi těmi lidmi jsem zahlédl i jednoho lykantropa, či Basteta, jak se mu také říká. Dozvěděl jsem se, že se jedná o Drakense, který však bohužel není zrovna ve stavu, kdy by nám mohl pomoci v boji. Přesto však šel s námi. Byla vytvořena brána kamsi k Vesperu a my prošli skrz. Rázem jsme se ocitli v lese. Mezi kmeny stromů jsem zahlédl nějaký pohyb. To, co na první pohled vypadalo jako temný stín byl ve skutečnosti tvor temnoty Dark Vampire. Okamžitě jsme se na něj vrhli. Bohužel toto stvoření má jednu velice nemilou vlastnost. Jakmile se dostane ke kouzlícím pomůckám a má dostatek času, tak vám je sežere. Mně hned samozřejmě musel sežrat moji kouzelnou knihu, s jejíž pomocí jsem byl schopen vyvolat malou, téměř neškodnou ohnivou šipku, která je však neocenitelná zvláště proti paralýze. Pěkně nám ten boj začal, jen co je pravda. Nezbývalo mi než doufat, že se nedostanu do situace, kdy si bez této šipky neporadím.

Zprvu jsem byl kvůli této skutečnosti opatrný, ale jak jsme postupovali lesem a nepřátel stále přibývalo, zcela jsem na ostražitost zapomněl. Rychlost a spád boje mě zcela zaujal. Najedou se mi opět ozval komunikační krystal. Byl to Paulus a dotazem, zda se něco děje. Poněkud zadýchaně jsem mu sdělil, že se nemohu teď zabývat jeho otázkami, jelikož se všude kolem mě bojuje. Paulus se však nenechal odbýt a trval na tom, abych mu řekl kde se boj odehrává. Odvětil jsem že vím pouze to, že je to někde v okolí Vespru, jelikož po přenesení branou jsem přesné místo nebyl schopen určit. Myslel jsem si, že ta dlouhá cesta, kterou by navíc musel překonat bez koně, Pauluse odradí, bylo by to jen dobře, vzhledem k tomu, že jsem po dnešním dni nebyl moc přesvědčen že by v takovémto boji obstál a možná i vzhledem ke skutečnosti, že Paulus žádal o vcelku poklidné místo pokladníka u mého dvora. Mýlil jsem se. Jaké bylo mé překvapení, když mě Paulus opět kontaktoval s tím, že je někde poblíž Vespru a potřebuje znát přesnější místo, kde by nás mohl najít. Byl jsem tak udiven jeho snahou mi v boji pomoci, až se mi z toho zatočila hlava a já se musel opřít o strom. Nadiktoval jsem Paulusovi přesné souřadnice. Za chvilku se z krystalu ozvalo: "A co ty stromy?!" Stále ještě opřen o jeden ze stromů, kterých je mimochodem v lese plno, jsem si pomyslel "Ach zas ten Paulus se svými otázkami. Měl by se jednou už naučit trošku samostatně uvažovat a ne se pořád jen na každou maličkost ptát", a přemýšlel jsem, jak Paulusovi oznámím tu skutečnost, že v lese prostě stromy rostou, ať chce nebo ne, a že na tom není nic divného ani překvapujícího. Když tu mě něco šťouchlo do zad a já málem upadl.

Otočil jsem se a sledoval, jak se tváří onen strom, o který jsem se do této chvíle opíral. Možná mě máte v této chvíli za blázna, ale já se opravdu koukal, jak se ten strom "tváří". On totiž ožil a jeho větve se zrovna pohybovaly směrem k mé hlavě a vůbec celkově nevypadal v dobrém rozpoložení. Sotva jsem stihl uskočit, abych se vyhnul úderu. Rozhlédl jsem se po lese, abych zjistil jaká je situace a z hrůzou jsem zjistil, že živých stromů je daleko víc. Potěžkal jsem meč a zvažoval jsem jakou mám proti tomu obrovskému stromu šanci. Pak jsem si řekl, že na tom stejně nezáleží a ťal jsem svým mečem přímo do kmenu. Ulevilo se mi. Strom nebyl tak nezranitelný jak vypadal. Zakrátko byl les těchto monster zbaven a mohli jsme pokračovat dále. Kdesi vedle sebe jsem zahlédl Pauluse. "Proč proboha chce místo pokladníka, když je tak odhodlaný bojovat?!" blesklo mi hlavou, ale to jsem se již dostali na mýtinu v jejímž středu stála Dark keep.

Potřebovali jsme se dostat dovnitř. Cestu k pevnosti nám zkřížilo několik bojovníků na koních a zostech a začala opravdu tvrdá bitva. Skrz křik a sténání raněných a zvonivé údery mečů jsem zaslechl něco o tom, že u mrtvého nepřítele byl nalezen klíč. Já jsem neměl ani čas na to, abych prohledával mrtvá těla nepřátel, to byla starost jiných. Nakonec byly nalezeny celkem asi tři klíče, i když úplně jist si tím nejsem, a byla otevřena vrata pevnosti. Vrhli jsme se dovnitř a pokusili jsme se ve stísněných podmínkách pobít nepřátele uvnitř. Naděje na vítězství se co chvíli přelévala ze naší strany na stranu nepřítele. V jednu chvíli jsme se dostali až do třetího patra a podařilo se nám zabít nějakého velitele temných sil, což se dá pokládat alespoň za částečný úspěch, ale vzápětí jsme byli zatlačeni zpět do patra prvního. Jeden mág se dokonce přetransformoval do dračí podoby a snažil se "vyčistit" hořejší patra, ale začínalo být jasné, že až nahoru se nedostaneme.

Po dlouhém boji jsme již byli značně unaveni a stále nás ubývalo. Oproti tomu síly nepřátel jako by byly bezedné. Nakonec vydal Drakens rozkaz k ústupu a všichni, kdož jsme byly uvnitř budovy, jsme se pomocí kouzla přenesli do Britnu. Je pravděpodobné, že se lidé z BLCK sešli ve svém hradě aby rozdělili věci a peníze nepřátel, ale já jsem byl již tak vyčerpán, že jsem se to ani nepokoušel zjistit a šel rovnou domů s tím, že pokud by byl nějaký podíl i pro mě, určitě bych o tom byl zpraven. Každopádně peníze nebyly to, o co v tomto boji šlo. Důležité je, že díky zabití zmiňovaného velitele temných sil, byl Temný pán alespoň o něco málo zpomalen ve své snaze zničit naši zemi. A možná mu to také vzalo nějaké síly, kdo ví.

Tu noc mě kontaktoval ještě můj knihovník a kronikář Ineluki se zprávou, že nalezl něco velmi zajímavého ve starých spisech, které jsem přivezl ze své rodné země, a že za ním musím bezpodmínečně přijít a podívat se na to. Dal jsem mu totiž za úkol všechny knihy pročíst a upozornit mě, kdyby našel něco co by mohlo pomoci v boji s temnotou nebo cokoliv zajímavého a aby mě v takovém případě vzbudil třeba uprostřed noci. Nicméně v tuto chvíli jsem byl tak unaven, že když mi sdělil, že se nejedná o nic s přímou spojitostí s Temným pánem nebo jeho pomocníky, ale "pouze" o jistou zajímavost, řekl jsem mu, že se na to spolu podíváme až zítra…

Druhý den byl Dark keep dobyt Templáři a zničen, avšak opět se objevily spekulace Vesmírného písaře:

Dark Keep padl, však nic není jisté
ví tu snad někdo, co přijde příště?
Temnota sílí a zničit se nedá
princeznu vampýrů Temlář teď hledá
prastarých Mystiků přemoudrá věda.
Čeho se chytit? Ví někdo? Běda...

Lord Elric von Lichtenstein from Gelderland
Dvůr Lorda Elrica

Autor:


Témata: princezna


Nejčtenější

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

Black Mirror Remake
Česká adventura Posel Smrti se dočká remaku. Budou ho dělat Němci

Jedna z nejlepších českých her vůbec se po 14 letech od vydání dočká kompletního přepracování. Nepracují na něm však původní autoři a od originálu se má lišit...  celý článek

DuckTales (NES)
James Bond, Spiderman i strýček Skrblík. Nejlepší hry s licencí - díl druhý

V pokračování našeho přehledu nejlepších her na motivy filmů, seriálů, komiksů a knih připomínáme některé tituly, které si vybaví spíše ti dříve narození....  celý článek

Jak už je u her od Bethesdy zvykem, neobdrželi jsme s předstihem novinářskou...
Vývojáři otočili, demoverze Prey je nakonec i na Steamu

Tvrdili, že kvůli možnosti vracení her na Steamu PC hráči demoverze nepotřebují. Teď už ji jejich hra má také.   celý článek

Uncharted: The Lost Legacy
RECENZE: Uncharted Lost Legacy je dámská jízda ve velkém stylu

Voda je mokrá, drogy špatné a Uncharted je jednou z nejlepších her vůbec. Nic se na tom nemění ani v novém přídavku Lost Legacy, kde ikonického Nathana Drakea...  celý článek

Další z rubriky

Soccer Fierce Battle
Severní Korea vydala vlastní verzi fotbalové hry FIFA

I v Severní Koreji se hrají počítačové hry, jenže ne ty západní. Fotbaloví fanoušci tak jsou například ušetřeni klasického rozhodování, zda je lepší FIFA, nebo...  celý článek

Počítačové hry na Olympijských hrách
Pořadatelé pařížské olympiády přemýšlí nad zařazením počítačových her

Pořadatelé letních olympijských her, které se uskuteční ve Francii v roce 2024 , zvažují zařazení počítačových her mezi sportovní disciplíny.  celý článek

Ukázka ze hry Fapic
Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.