Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vznikají Dark Souls 2, mají být přístupnější. Mrkněte na ukázku

  16:05aktualizováno  16:05
Titul Dark Souls bývá označován za jednu z nejtěžších her posledních let. To se však s druhým dílem může změnit. Otěže vývoje totiž přebírá nová dvojice návrhářů. Duchovní otec prvního dílu, kterým je Hidetaka Miyazaki, tentokrát na vývoj bude jen dohlížet.

Ilustrační obrázek z prvního dílu Dark Souls

Vývojářského kormidla se tentokrát ujmou Tomohiro Shibuya a Yui Tanimura, kteří prý plánují přímočařejší hru. Druhý díl má být údajně pochopitelnější a přístupnější. Odhaluje to prosincové vydání herního časopisu Edge.

Edge vývojářské plány označuje za rozumné. Změny prý mohou sérii učinit populárnější. A Shibuya říká, že před nenápadností upřednostňuje přímost. Vydavatelství Namco Bandai přesto v propagačních materiálech slibuje titul, který hráče potrápí svou vysokou obtížností.

"Nová kapitola ságy Dark Souls nabízí příležitost pro inovaci herního návrhu, vytvoření zcela nového příběhu a většího herního světa. Pro evoluci zážitku ze série Dark Souls jsme s druhým dílem učinili patřičné kroky," píše v tiskovém prohlášení Shibuya.

Ukázku bylo možné poprvé zhlédnout při vyhlašování cen Video Game Awards, kde ji uvedla Jessica Alba. Video samotné začíná okolo dvou minut a třiceti vteřin.

Dark Souls 2 je hra na hrdiny, která vzniká pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.

Autor:


Témata: Playstation 3, Xbox


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.