Kouzlo tkví v tom, že základní prvky jsou vyřezány z papíru, případně ručně dokresleny. „Soustředíme se na nevšední grafické zpracování, které vzešlo především z dlouhodobých uměleckých experimentů, a na silný atmosférický zážitek,“ vysvětluje studio paperash.
Hráč se chopí ovládání vlaku, tisková zpráva potom zmiňuje důležitost kurzoru, respektive jeho motoriku a akceleraci. Hraní pak má být založeno na dovednosti a vnímání prostředí jako celku. Důležité tak nejsou jen vagony, ale i prostředí, jímž vlak projíždí. Více napoví slova tvůrců:
„Hráč je postaven do role hybné sily vlaku, je ‚božskou rukou‘ celého stroje z hlediska kontroly. To znamená osvojit si nejen ovládání stroje, ale pečovat o něj na dlouhé cestě. Rozplétat úkoly v rámci příběhu nejen uvnitř, ale řešit také situace vně,“ reagovalo studio paperash na dotaz Bonuswebu.
Dark Train vzniká pro PC, později vyjde na Mac a Linux. Studio, založené partou kamarádů v roce 2013, v současné době pracuje na prototypu, který by měl být hotov ve druhém čtvrtletí roku 2015.
Jak vzniká grafika„Vše, co se ve hře Dark Train nachází, je nejprve vyřezáno z papíru. Následně vzniknou perokresby a vše pak putuje k digitalizaci a postprodukci. Paralelně s herním světem nám tak roste model hry v reálném světě, společně s obrovským archivem kreseb. To se mimo jiné promítá do samotného tématu hry. Od počátku chceme hru udržet v rámci ploškové animace. Pro náš záměr je dostatečně bohatá a v České republice má hlubokou tradici, ke které chováme úctu.“ |