Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Darksiders 2 si vyzkoušíte, jaké to je hrát za Smrt

aktualizováno 
Darksiders 2 překvapí originálními nápady a příběhem. Především ale hra nabídne užasnou choreografii bojů.

Pokud bychom se řídili mayským kalendářem, můžeme koncem roku 2012 očekávat konec světa. Ale už v létě si budeme moci zařádit jako samotná Smrt. Právě ta je hlavní postavou titulu Darksiders 2.

V prvním dílu Darksiders se jezdec apokalypsy Válka ocitl mezi dvěma frontami: nebem a peklem. Apokalypsa je blízko a Válka se svými třemi spolubojovníky měli zajistit vyváženost mezi oběma mocnostmi. Jenže Válka je nakonec obviněn z toho, že rozpoutal nelítostný boj. Dostane však šanci na nápravu. Musí prokázat svou nevinu, nebo ve snaze o to zemřít.

Darksiders II

Titul Darksiders se stal nečekaně povedenou hrou, která od kritiky posbírala řadu cen. Díky prvkům jako boj, hádanky a akrobatické pasáže získal přízvisko "Zelda pro dospělé" a byl jakýmsi černým koněm trhu.

Příběh druhého dílu s tím prvním úzce souvisí. Jakmile se Smrt dozví, že její bratr Válka je v problémech, jde mu okamžitě na pomoc.

Prezentace Darksiders 2 se odehrává typicky ve vizuálně zajímavé kobce. Smrt se vydá cestou po mohutném kamenném mostě, když v tom se objeví obrovský golem, který přechod několika ranami pěstí zbortí. Smrt má jen chvilku na to, aby se z pádu vzpamatovala. Ze země totiž začínají vylézat další, malí golemové.

Darksiders II

Okamžitě se rozjíždí hutný boj, ve kterém najdou uplatnění oba srpy hlavní postavy. Není problém nepřátele vyhazovat do vzduchu, kde je následně ještě více zpracujete. Dynamika boje je ohromující. Díky bojovým kombům si zároveň užijete úžasné choreografie, která se jen tak neomrzí.

Tempo boje nenechává vydechnout. Po první vlně nepřátel už se valí další, na které se hodí vyzkoušet nové doplňkové zbraně. Smrt tak hned tři protivníky odráží úderem mohutného kladiva. Následně vyskakuje vysoko do vzduchu a pálí po zbytku z pistole. Střídání různých zbraní boji jedině prospívá.

Darksiders II

Ale ani Darksiders 2 nebude jen o potyčkách s nepřáteli. Dočkáte se také adrenalinových akrobatických pasáží. Smrt tak například musí vystoupat po strmé a vysoké skále. Úchytů je přitom málo a je třeba je využívat hodně rychle. V propasti je totiž láva, která postupně, ale docela rychle stoupá.

Jakmile vylezete, ocitnete se na zemském povrchu, který je naprostým protikladem kobky. V dáli se táhnou zelené pastviny, vidíte krásné vodopády a samozřejmě se ani zde nevyhnete boji. Na otevřeném prostranství jsou ještě epičtější, tak trochu připomínající Pána Prstenů.

Darksiders II

Zdá se, že protivníci nejsou žádnou snadnou kořistí. Obvykle vydrží docela dost a navíc mají přesilu. Darksiders 2 tak pravděpodobně nebude úplně jednoduchou hrou, stejně jako první díl. Autoři sází na motivaci hráčů překonat náročnější překážky.

Ostatně nenechají je bez prostředků. Kromě mocných zbraní bude Smrt získávat nové schopnosti a vylepšovat si ty staré.

Fotogalerie

Autoři tvrdí, že celý svět Darksiders 2 bude přibližně čtyřikrát větší než ten v předchůdci. Těšit se můžete na mnoho vedlejších úkolů i tajemství, která odhalí jen pilní a pozorní hráči. Běžný průchod hrou pak zabere přibližně dvacet hodin. Kdo bude hrou procházet opravdu pečlivě, stráví s ní ještě déle.

Darksiders 2 už teď působí jako velmi podařené pokračování. Hráči se mohou těšit na atraktivní obsah a vizuálně poutavé zpracování. Ačkoliv se hra může na první pohled jevit jako brutální masakr, ve skutečnosti má hned několik rovin, podtrhujících její důvtipnost. Vychází na PC, PS3 a X360.

Autor:




Nejčtenější

Mafia 3
Odradila vás kritická hodnocení Mafie 3? Vyzkoušejte demo

Zároveň s prvním placeným příběhovým rozšířením akce Mafia 3 vychází i demoverze.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Vikings: Wolves of Midgard
RECENZE: Vikings: Wolves of Midgard je poctivá slovenská diablovka

Akční hra na hrdiny ze staré školy s vikinskou tematikou? To zní jako splněný sen. I když výsledek úplně snový není.   celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Palačinky z ovesných vloček
Palačinky z ovesných vloček

Sladká a zdravá rychlovka. :)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.