Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Datadisk k Starcraftu 2 bude o devět misí kratší než první část hry

  15:43aktualizováno  15:43
Společnost Blizzard naslouchá svým fanouškům a řada hráčů Starcraftu 2 prý dala hlasitě najevo nespokojenost s délkou Starcraftu 2: Wings of Liberty. Hra zahrnovala celkem dvacet devět misí. Druhá část nazvaná Heart of Swarm má oproti tomu nabídnout misí dvacet.

Starcraft 2

"Vlastně jsme dostali hodně stížností, že to bylo příliš dlouhé," říká o Wings of Liberty senior návrhář Starcraftu 2, kterým je Jonny Ebbert.

Blizzard prý zkoumal hráčská data, ze kterých vyplynulo, že řada lidí Wings of Liberty skutečně nedokončila. S délkou kampaně prý vyjádřili nesouhlas i někteří zaměstnanci společnosti. "Měli jsme kvůli tomu horko i interně. Lidé z jiných týmů říkali ‘Je to příliš dlouhé’," říká Ebbert.

"Vždycky hovoříme o zhuštění toho senzačního, takže jsme se rozhodli stlačit to z 29 na 20 misí. Dohráli jsme to a naše reakce byla ‘Jo, to je dost dobrý.’," tvrdí Ebbert.

Blizzard pak před vývojem třetí části zhodnotí, jak hráči reagovali na změny a svůj přístup případně opět upraví.

Starcraft je futuristická strategie, ve které se utkávají tři rasy s odlišnými herními mechanikami. Vývojáři se pro hru inspirovali světem Warhammeru 40 000 a série se řadí mezi nejpopulárnější hry svého žánru.

První část Starcraftu 2 nazvanou Wings of Liberty Bonusweb hodnotil 90 %. "Starcraft 2 v kontextu současné doby svého předchůdce nepřekonal. Přesto je tím nejlepším, co momentálně na strategickém poli objevíte a díky napínavému ději se již těšíme na další pokračování," napsali jsme o hře (číst recenzi).

Zdroj: Kotaku

Autor:


Témata: Blizzard, Starcraft


Nejčtenější

March of the Living
Pohled na život vývojáře: Nezaplacené účty a stálá obava o budoucnost

Mnoho lidí vnímá práci na videohrách jako ten nejlepší způsob obživy. Ve velkorozpočtovém vývoji je to však tvrdá dřina plná přesčasů a častého propouštění po...  celý článek

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.