Odklad způsobil letní betatest, na základě kterého tvůrci dospěli k závěru, že hra ještě potřebuje citelné změny. Kromě technického ladění proto upravují i některé herní systémy (čtěte více).
Vydavatelství Electronic Arts informace o datu vydání odhalilo v souvislosti s ohlašováním finančních výsledků za druhé čtvrtletí. Během toho obrat stoupl na 1,22 miliardy dolarů, tedy zhruba na 24,4 miliardy korun. To je téměř o 200 milionů dolarů více než za stejné období v loňském roce.
Vydavatelství samo o sobě tvrdí, že je pro konzole PlayStation 4 a Xbox One vydavatelskou jedničkou. Toto tvrzení nepodpořilo konkrétními statistikami. Jako příčiny úspěchu však jmenuje například tituly FIFA 15, NHL 15, Madden NFL 15, EA Sports UFC, Titanfall, či Battlefield 4.
PC a konzoloví hráči během posledního čtvrtletí u titulů od Electronic Arts strávili více než 1,9 miliardy hodin. Mobilní uživatelskou základnu pak každý měsíc tvoří zhruba 40 milionů lidí, což představuje navýšení o 250 % za poslední rok.
Ředitel společnosti Andrew Wilson v souvislosti s tím prohlásil: „Bylo to výtečné druhé čtvrtletí se silnými novými tituly, velkým hráčským zaujetím a pokračujícím růstem digitálního trhu, který pomáhá udržovat prodeje.“