David Cage: Tvořte hry podle sebe

  • 5
David Cage, šéf vývojářského studia Quantic Dream, které uspělo svým psychologickým thrillerem Heavy Rain, opět promluvil na téma tvorby počítačových her. Opět zdůraznil potřebu emocí v ději.

Heavy Rain: The Origami KillerDavid Cage, šéf vývojářského studia Quantic Dream, které uspělo svým psychologickým thrillerem Heavy Rain, opět promluvil na téma tvorby počítačových her. Znovu zdůraznil potřebu emocí v ději.

"Poslouchám hodně vývojářů, jak říkají to samé. Podívej, je mi 40, mám dost toho psát hry kde se jen střílí. Byla to legrace, když mi bylo dvacet, ale stejně jako jsem tehdy poslouchal jinou muziku a sledoval jiné filmy než teď, musím dělat ty samé hry." Vývojáři jsou podle Cageho plni neustále se opakujících schémat. Do her by přitom rádi zakomponovali třeba politiku, rodiny a další emotivní prvky.

"Heavy Rain je pro věc, o které jsem snil a tvrdě makal na příběhu založeném na čemsi osobním. Ne Space Marines, bojujících s vetřelci. Bylo to o mém vztahu se synem, jak změnil můj život. A o tom, jak milovat někoho bez očekávání, že mi to vrátí.Hry by měly vycházet ze srdce na ne z porad, kde do nich zasahuje celý marketingový tým," tvrdí Cage.

"Nedělejte hry o vojácích z 2. světové války, když nemáte tušení, jak se cítili. Mluvte ve hrách o emocích, jak vlastních, tak lidí okolo vás. To je cesta, jak posunout herní svět kupředu."

Zdroj: vg247