"Dead Islad má ohromě aktivní a nadšenou komunitu a nesmírně nás těší, že do světa Banoi můžeme přivítat pětimiliontého hráče. To opět dokazuje, že průzkum nových oblastí je pro vydavatelství otázka úspěchu. A že i na konci konzolového cyklu mohou vznikat nové značky, které lze proměnit v trvalé série," tvrdí šéf vydavatelství Koch Media Klemens Kundratitz.
Společnost věří, že titul Dead Island dokládá její správnou strategii. "Od Deep Silver lze očekávat nové značky, inovativní úhel pohledu a možná i překvapivé kroky."
Na úspěchu Dead Island se může podílet úvodní filmová upoutávka, která se virálně šířila i mimo herní komunitu. Nejnověji na sebe hra upozornila kontroverzním obsahem limitované edice, ve které bylo možné objevit ženské torzo (čtěte více).
Zombie masakr bude pokračovat letos od 26. dubna v titulu Dead Island Riptide. Ten zachovává grafický kabát původní hry a změny jsou spíše drobnějšího rázu. Riptide tak působí jako datadisk, který by měl odstranit chyby prvního dílu (čtete preview).