Dead State

Dead State

Dead State přinese množství zombíků. Ale v jiné formě příběhu

  • 2
Zemi obývají chodící mrtvoly. Jen málo lidí přežilo. A právě ti místo aby si pomáhali, jsou často rivaly. Podobně jako The Last of Us se Dead State zaměřuje na nebezpečí v podobě přeživších lidí, než na zombie a jejich předvídatelné chování.

Studio DoubleBear Production připravuje novou zombie hru Dead State. Nově vytvořené studio vede Brian Mitsoda, známý v herním průmyslu jako autor děje pro Vampire: The Masqurade: Bloodlines. Opustil s manželkou Obsidian Entertainment a zahájil kampaň za získání 150 tisíc dolarů (asi 3 miliony Kč). Získal bleskově mnohem více a pustil se do projektu. "Ve studiu jsme všichni fandové her na hrdiny, ale rozhodli jsme se, že Dead State bude jiné. Ve všem. Koncept je o lidech, kteří se snaží přežít ve světě mrtvých. Jak se mají zachovat ke skupině cizinců, když tu není zákon a pořádek, civilizace v troskách?"

Mnoho lidí si podle Mitsody myslí, že jde o tradiční zombie akci. Ten ale míří hlavně na lidský prvek ve hře. V ní se ostatně slovo "zombie" vůbec neobjeví. "Mrtví ožívají, což vše uvádí do pohybu, ale jsou to lidé, kdo jsou ve hře nebezpeční. Jednání zombie lze předpovídat, člověka ne.Zatímco mrtví jsou nebezpeční jen ve velkých skupinách, trénovaný lidský nepřítel je skutečným problémem." Podstatné jsou rozhovory a volby. "Například se dostanete do situace, kdy je nutné zjednat pořádek. A to půjde jen zabitím. Když to neuděláte, ztratíte ve skupině respekt. Když ano, ztratíte část důvěry." Ve hře je množství příběhových linií, množství konců a otevřený svět. Hra by měla vyjít během příštího roku na PC, patrně i na Mac.

Zdroj: vg247