Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová generace virtuální reality by mohla přijít za dva až tři roky

  18:46aktualizováno  18:46
Virtuální realita loni odstartovala novou éru interaktivní zábavy. Na trhu se objevily první zařízení s přijatelnou kvalitou, teprve v dalších generacích se však odvětví stane záležitostí pro masy.

Virtually Dead a HTC Vive | foto: HTC

Nabízí se proto otázka, kdy lze očekávat nové modely přileb pro virtuální realitu.

„Nedívejte se pouze na trh s telefony, kde k obměně dochází opravdu rychle, ale zaměřte se i na konzole, kde cykly trvají zhruba pět až šest let,“ prohlásil pro server Road to VR regionální ředitel HTC China Alvin Wang Graylin.

„Tipoval bych, že helmy pro virtuální realitu budou někde uprostřed. Pravděpodobně blíže k cyklům telefonů než ke konzolím,“ tvrdí Graylin.

Ten je také viceprezidentem organizace VR Venture Capital Alliance, která se zabývá rozvojem celého odvětví virtuální reality. Má tedy přehled i o dění vně HTC.

Příliš častá výměna přístrojů by prý komplikovala život vývojářům i výrobcům příslušenství. Kromě výměny helem však může docházet také k obměně a inovaci ovládání. A to se podle Graylina bude dít i mezi generacemi.

„Řekl bych, že nás čeká spousta inovace. Bude mnohem rychlejší, než jakou vidíme u mobilních telefonů,“ věří Graylin.

Autor:


Témata: virtuální


Nejčtenější

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.