Demo MMO hry od NASA vyjde na jaře

Fantasy světa si v MMO hrách užijeme více než dost. Kdo má rád ze spojení science fiction raději tu první část, určitě si vychutná demo Moonbase Alpha z MMO titulu Moon, Mars and Beyond od americké vesmírné agentury NASA. Ta se nechala slyšet, že demo dá k dispozici na jaře 2010.

NASAFantasy světa si v MMO hrách užijeme více než dost. Kdo má rád ze spojení slov science fiction raději tu první část, určitě si vychutná demo Moonbase Alpha z chystaného MMO titulu Moon, Mars and Beyond od americké vesmírné agentury NASA. Ta se nechala slyšet, že dá demo k dispozici na jaře 2010.

Minidemo vychází z aktuálního programu NASA, který počítá s návratem lidí na Měsíc v roce 2020. Hra jako taková se zaměřuje na různá témata, včetně kosmických letů a průzkumu prostředí na jiných planetách. Ačkoliv  je hra cílená jako zábava, vychází přesně z vědeckých poznatků. "Virtuální světy tvořené jako přesná vědecká simulace umožní pochopit a řešit praktické problémy," tvrdí NASA.

Zdroj: nasa