Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šeptanda: Destiny 2 vyjde příští rok, hru vytvářejí stovky lidí

  18:12aktualizováno  18:12
Druhý díl Destiny měl podle původních plánů vyjít touto dobou. Hra se však o rok zpozdí. Informace ze zákulisí navíc naznačují, že titul tentokrát bude dostupný i na PC. Na podporu konzolí předchozí generace je však lepší zapomenout.

Ilustrační obrázek z Destiny: Rise of Iron | foto: BW

Vývojáři původně plánovali provázaný svět, který bude možné až deset let brázdit s jednou postavou. To však kvůli ambiciózním plánům pro druhý díl nemusí být realitou. Je totiž pravděpodobné, že v Destiny 2 bude třeba vytvořit nového hrdinu.

Zpoždění je způsobeno interním restartem projektu. Bývalý ředitel Howard Ryan firmu opustil a vývoj nyní vedou návrháři Luke Smith a Mark Noseworthy. Tedy autoři rozšíření The Taken King.

Ve druhém dílu budou existovat prostory kombinující socializaci i akci. Nebude mezi nimi již třeba cestovat za pomoci menu. Omezit by se tím mělo načítání a ulehčit zátěži serverů.

Na projektu údajně pracuje většina vývojářů z firmy Bungie. Ta přitom zaměstnává okolo 750 lidí a s tvorbou mají pomáhat ještě studia High Moon a Vicarious Visions.

První díl může oproti původním plánům navždy zůstat samostatnou hrou. Destiny 2 totiž využívá modernizovanou sadu nástrojů pro tvorbu světa, zatímco původní titul bude i nadále vznikat se starší verzí nástrojů. A jejich aktualizace již v plánu není.

V druhém dílu by se však po vydání mohly objevit oblasti z původní hry.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační foto
Za útoky na Minecraft a Runescape půjde mladý hacker do vězení

Teprve dvacetiletý mladík byl v Británii odsouzen na dva roky vězení za výrobu programu, který posloužil k útokům mmj. i na servery herních firem.   celý článek

Little Nightmares
RECENZE: Vynikající Little Nightmares působí jako noční můra vegetariánů

Vedle velkých herních trháků tu každý rok máme několik zdánlivě nenápadných projektů, které za nižší cenu nabízejí skromnější obsah. Ty méně kvalitní okamžitě...  celý článek

Yosuke Madsuda v chystaném přídavku k NieR: Automata
Autoři obsadili do role hlavních záporáků vlastní šéfy

Do ujeté japonské bojovky NieR: Automata míří nový dodatečný obsah. Jeho součástí jsou kromě jiných věcí i bossové vymodelovaní podle reálných šéfů...  celý článek

Call of Duty: WWII
Call of Duty se vrací do 2. světové války. Hráči prožijí nejznámější bitvy

Letošní díl Call of Duty se vrací ke kořenům, tedy do období 2. světové války. Poslední díl z této éry (World at War) vyšel v roce 2008.  celý článek

Sondra Sombre
Nová hra od tvůrců Prison Architect je na první pohled "jiná"

Zítra vychází zajímavě vypadající titul Scanner Sombre, v němž se ve 3D prostoru orientujete pouze pomocí barevných odrazů z příručního snímače.  celý článek

Další z rubriky

Call of Duty: WW2
Je to oficiální. Letošní Call of Duty se vrátí do 2. světové války

Předchozí úniky informací se potvrdily. Válečná střelnice Call of Duty se s letošním dílem vrátí ke kořenům, tedy do období druhé světové války.   celý článek

NieR: Automata
Co budete hrát o Velikonocích?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Call of Duty: WWII
Call of Duty se vrací do 2. světové války. Hráči prožijí nejznámější bitvy

Letošní díl Call of Duty se vrací ke kořenům, tedy do období 2. světové války. Poslední díl z této éry (World at War) vyšel v roce 2008.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.