Detaily o tvorbě tratí do závodní hry Xpand Rally

Detaily o tvorbě tratí do závodní hry Xpand Rally
Závodní hra Xpand Rally od polského týmu Techland se již konečně blíží do cíle, respektive nebude to trvat dlouho a uvidíme ji na pultech obchodů. To alespoň tvrdí sami vývojáři, kteří za poslední týden stihli do hry implementovat další dvě tratě (Skotská vysočina a kaňon v Colroadu). Obě dvě zmiňované tratě by se měli co nejvíce podobat realitě, což tvůrci vysvětlují tím, že do Skotska a oblasti Colorada v USA byly vyslány speciální týmy, které pořídili více než 1000 fotografií přímo na obou místech a několik desítek z letadla. Členové speciálně vyslaných týmů rovněž sledovali povrch a klima jaké tam panuje, což je důležité kvůli reálnému modelu počasí a terénu, který má podstatný vliv na jízdu v Xpand Rally. Kromě výše jmenovaných dvou bude v Xpand Rally ještě dalších nejméně 60 tratí a přes 20 reálných automobilů. Celá hra je poháněna interním Techland enginem Chrome a hotova by měla být nejpozději 5. prosince, což se shoduje i s výše uvedeným prohlášením autorů. Pokud si chcete připomenout všechna dosud známá fakta směřujte svoji pozornost na tento článek, jinak si můžete prohlédnout také obrázky v této galerii a první, nebo druhý trailer.

Xpand Rally Xpand Rally Xpand Rally


Témata: Google Chrome