Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

V Deus Ex: Mankind Divided nepůjde zvolit zakončení

  15:15aktualizováno  15:15
Předchozí díl Deus Ex sbíral informace z průběhu hraní a spojil je s možností zvolit zakončení děje. Hráč tak v závěru vybral jednu z možností a výsledný závěr příběhu se zkombinoval s jeho předchozími skutky.

Deus Ex: Mankind Divided | foto: Square Enix

Spatřit tak mohl dobrou, neutrální a špatnou variantu pro svou finální volbu.

To si však od některých hráčů vysloužilo kritiku. Měli pocit, že projekt dostatečně nezohledňuje události v jejich konkrétním průchodu. A díl Deus Ex: Mankind Divided, plánovaný na příští rok, proto zakončení příběhu pojme odlišně.

Fotogalerie

O přístupu vývojářů v souvislosti s tím pohovořila hlavní scenáristka Mary DeMarleová. „V Human Revolution to celé záviselo na zmáčknutí tlačítka na konci hry, což vyvolalo jeden ze závěrů děje. Nemůžu vám prozradit recept. Je to o neustálém ladění, hraní a napojení se na uvažování postavy i hráče.“

„Ale tentokrát k tomu přistupujeme stylem: ‚Dobrá, umožníme vám různé kroky, volby a můžete se vydat odlišnými cestami. Kam to povede?‘ Když zahrnete pestré větvící se volby, začne to být dost obtížné. A naplnit zároveň tužby (hlavní) postavy je komplikované,“ tvrdí DeMarleová.

Na konci tak nebudete mít na výběr z různých zakončení. Svůj příběh zkrátka zformujete řadou menších i větších voleb v průběhu hry.

Deus Ex: Mankind Divided vyjde 23. února 2016 a to pro PC a konzole PlayStation 4 i Xbox One.

Autor:




Nejčtenější

Tom Holland
Film Uncharted zpracuje Nathanovo mládí, hlavní roli získal Tom Holland

Film Uncharted je v přípravné fázi už hodně dlouho a původně se předpokládalo, že se zaměří na dospělého Nathana Drakea. Jenže to už neplatí.  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Batman
Zaklínač, Vetřelec, Indy. Nejlepší hry s licencemi známých značek

Hra se slavnou licencí často spoléhá na to, že díky slavnému jménu jí fanoušci odpustí chyby. Ale nebývá to pravidlem. V prvním ze dvou plánovaných článků...  celý článek

Umělá inteligence se učí řídit díky GTA 5
Chytrá auta se učí řídit v Grand Theft Auto 5

Vědci, snažící se vyvinout inteligentní auta, která by se dopravou pohybovala samostatně, využívají pro „učení“ umělé inteligence počítačovou hru Grand Theft...  celý článek

Get Even
Vydání hry Get Even odloženo kvůli pondělnímu teroristickému útoku

Kvůli respektu k obětem bombového útoku na koncertě Ariany Grande se o měsíc odkládá vydání již zcela hotové hry Get Even. Její zápletka totiž vzdáleně může...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.