Mýlka vznikla kvůli netradičnímu pohledu zboku, který je typický pro akce. "Někteří hráči nám nevěřili, že děláme hru na hrdiny, protože z obrázků to doposud nebylo patrné," vysvětluje Jirkovský v tiskové zprávě.
"Věříme, že za měsíc či dva už nikdo nebude pochybovat, že Dex není jen mlátička či plošinovka, nýbrž čistokrevná hra na hrdiny, byť viděná v pohledu zboku. Žánr her na hrdiny samozřejmě nedělá hromada featur a skillů, nicméně na obrázcích jsou zkrátka nejlépe vidět právě ty."
Jirkovský slibuje vylepšování hlavní hrdinky prostřednictvím kybernetických implantátů a chirurgických zásahů do těla. Ve hře se objeví rozšířená realita, hackerské dovednosti či vytváření virtuálních ikon a virů.
Hru představují čtyři nové obrázky, na duben autoři plánují zveřejnění gameplay videa.
Z dřívějška víme, že autoři kladou důraz na otevřenost herního světa, ale i větvené dialogy, které budou kompletně dabované. Soubojový systém by měl fungovat na bázi automatových mlátiček z 90. let. Počítá se také s možností řešit situace různými způsoby a dějovými zvraty.