Diablo 3 nabídne čtvrtou obtížnost pro hráče s maximální úrovní

  • 17
Čtvrtá obtížnost v Diablu 3 nese název Inferno a nabídne jinak nedostupné předměty, schopnosti, ale i silné nepřátele ve všech sekcích hry. Společnost Blizzard ji odhalila na letošním ročníku veletrhu Gamescom a obtížnost hráčům bude přístupná teprve po dosažení maximální šedesáté úrovně.
Diablo 3

Čtvrtá obtížnost v Diablu 3 nese název Inferno a nabídne jinak nedostupné předměty, schopnosti, ale i silné nepřátele ve všech sekcích hry. Společnost Blizzard ji odhalila na letošním ročníku veletrhu Gamescom a obtížnost hráčům bude přístupná teprve po dosažení maximální šedesáté úrovně.

Hra na nejvyšší obtížnost postaví bojovníkům do cesty monstra, která budou mít minimálně 61. úroveň a vývojáři o ní tvrdí, že může být i zdrcující. Monstra budou mít k dispozici větší počet schopností a pochopitelně také více života, zvýší se jim odolnost proti magii a budou udělovat větší míru poškození.

"Chtěli jsme obtížnost, ve které bude celá hra životaschopná," řekl vedoucí vývojář Jay Wilson pro server Kotaku.com. "Abyste nemuseli volit klíčové oblasti (a hráli je dokola)," vysvětluje Wilson. Vývojáři prý předpokládají, že titul zahrne oblíbené lokace, které hráči budou frekventovaně navštěvovat kvůli předmětům. Chtějí však oproti předchozímu dílu nabídnout větší rozmanitost.

Nová obtížnost hráče odmění lepšími předměty, určité unikátní kusy se budou objevovat častěji, případně některé z nich nebude na nižší obtížnosti vůbec možné získat. Jen v této obtížnosti se také objeví určité runy, které upraví dovednosti a kouzla.


Témata: Blizzard, Diablo, Warcraft