Diablo 3Diablo III je akční řež, v níž nepřátelská monstra umírají ve velkých počtech. Chytlavost je založena na lovu předmětů, které hráčovu postavu vylepšují. |
V okamžiku, kdy hráč dosáhne úrovně šedesát, se začnou všechny zkušenosti počítat do tzv. Paragon systému. Každá nová úroveň zvýší nejen základní atributy, ale i šanci na nalezení peněz a magického předmětu, a to o tři procenta.
Získat první úroveň v novém systému by mělo zabrat zhruba stejně času, jako přechod z úrovní 59 na 60. Úroveň 100 je pak vyhrazena jen náruživým hráčům. "Zisk vysoké úrovně v Paragon systému odpovídá zhruba časové investici do úrovně 99 v Diablu II," vysvětluje Wilson.
Pokrok v Paragon systému zohledňuje i medailonek s postavou, na kterém se objevují nové grafické prvky. Například na desáté je medailonek bohatší o čtyři trny a malou lebku vespod. Čtyřicátá úroveň zpřístupní výrazné stříbrné rámování.
Vývojáři systém zavádí, aby se hráči, kteří hrají třeba hodinu a "nepadne" jim žádný použitelný předmět, necítili frustrováni a měli pocit, že hrou postupují dále.
Nový systém se objeví v záplatě 1.0.4, která dále posílí legendární předměty a upraví dovednosti jednotlivých povolání. Seznam všech vylepšení a změn je v angličtině zde.
Řádky pro zasvěcenéBlizzard, který za hrou stojí, ovšem pokračuje se změnami pravidel hry. V souvislosti s novým systémem zavádí strop u atributů, které zvyšují šanci na nalezení zlata a magického předmětu, a to na 300 procent (Magic Find a Gold Find v herní terminologii). V okamžiku, kdy postava dosáhne sté úrovně v novém systému, už nepotřebuje předměty s těmito atributy. Dodejme, že stávající očarování Nephalem Valor poskytne 15 procentní zkušenostní bonus při získávání zkušeností v Paragon systému. "Chtěli jsme najít řešení, které bude nejen shovívavé k přepínání výbavy během hraní, ale které nám v budoucnu velmi pomůže pomalu odstraňovat z předmětů atribut zvyšující šanci na nalezení magické věci," doplnil Wilson. |