Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diablo 3 opět mění pravidla. Maximální úrovní hra ještě nekončí

  9:51aktualizováno  9:51
Postavy hráčů v Diablu 3 na maximální, tedy šedesáté úrovni, čeká další cesta. Respektive dalších sto úrovní, které postupně zvýší šanci nalézt peníze a magický předmět. O systému Paragon se na blogu hry rozhovořil Jay Wilson, který v týmu zastává pozici ředitele.

Diablo 3

Diablo III je akční řež, v níž nepřátelská monstra umírají ve velkých počtech. Chytlavost je založena na lovu předmětů, které hráčovu postavu vylepšují.
- číst recenzi

V okamžiku, kdy hráč dosáhne úrovně šedesát, se začnou všechny zkušenosti počítat do tzv. Paragon systému. Každá nová úroveň zvýší nejen základní atributy, ale i šanci na nalezení peněz a magického předmětu, a to o tři procenta.

Získat první úroveň v novém systému by mělo zabrat zhruba stejně času, jako přechod z úrovní 59 na 60. Úroveň 100 je pak vyhrazena jen náruživým hráčům. "Zisk vysoké úrovně v Paragon systému odpovídá zhruba časové investici do úrovně 99 v Diablu II," vysvětluje Wilson.

Diablo 3  a Paragon systém

Diablo 3 a graficky znázorněný pokrok v novém Paragon systému

Pokrok v Paragon systému zohledňuje i medailonek s postavou, na kterém se objevují nové grafické prvky. Například na desáté je medailonek bohatší o čtyři trny a malou lebku vespod. Čtyřicátá úroveň zpřístupní výrazné stříbrné rámování.

Diablo 3  a Paragon systém

Zisk úrovně v novém systému

Vývojáři systém zavádí, aby se hráči, kteří hrají třeba hodinu a "nepadne" jim žádný použitelný předmět, necítili frustrováni a měli pocit, že hrou postupují dále.

Nový systém se objeví v záplatě 1.0.4, která dále posílí legendární předměty a upraví dovednosti jednotlivých povolání. Seznam všech vylepšení a změn je v angličtině zde.

Řádky pro zasvěcené

Blizzard, který za hrou stojí, ovšem pokračuje se změnami pravidel hry. V souvislosti s novým systémem zavádí strop u atributů, které zvyšují šanci na nalezení zlata a magického předmětu, a to na 300 procent (Magic Find a Gold Find v herní terminologii). V okamžiku, kdy postava dosáhne sté úrovně v novém systému, už nepotřebuje předměty s těmito atributy. Dodejme, že stávající očarování Nephalem Valor poskytne 15 procentní zkušenostní bonus při získávání zkušeností v Paragon systému.

"Chtěli jsme najít řešení, které bude nejen shovívavé k přepínání výbavy během hraní, ale které nám v budoucnu velmi pomůže pomalu odstraňovat z předmětů atribut zvyšující šanci na nalezení magické věci," doplnil Wilson.

Autor:


Témata: Blizzard, Diablo




Nejčtenější

První záběry ze seriálu Scare PewDiePie
Nejpopulárnější youtuber přesáhl 50 milionů odběratelů, kanál měl smazat

„Král YouTubu“ si z lidí utahoval. Slibované smazání kanálu splnil likvidací svého alternativního jména Jack septiceye2. Podařilo se mu tak s profilem...  celý článek

Ilustrační obrázek ke hře BioShock
Sedm herních situací, které nám naprosto vyrazily dech

Šokující momenty jsou ve filmech o poznání častější než ve světě videoher. Připočíst to dost možná lze větší vyzrálosti filmového průmyslu. Přesto se najdou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.