Za svůj čin se omluvil a za hru zaplatil. Kromě morálního vykoupení to navíc pro Bhatta byl způsob, jak se rozloučit se zesnulým přítelem. Od toho totiž ilegální kopii instalačního CD získal a kamarád již zemřel na rakovinu.
Bhatt se proto během Game Developers Conference spontánně rozhodl odčinit svůj prohřešek z mládí. Původně se postavil, aby Brevikovi položil dotaz spojený s Diablem. V tu chvíli ho však napadlo, že by situaci mohl využít ještě i jinak.
V e-mailové konverzaci se serverem Kotaku pak zpětně napsal: „Položil jsem mu otázku ohledně Battle.netu a během jeho odpovědi jsem začal prohlížet peněženku.“ Napočítal v tu chvíli částku, kterou titul stál před devatenácti lety, a tu Brevikovi předal.
„Jako středoškoláci jsme příliš peněz neměli a moje máma by mi hru jako Diablo nekoupila. Kopírovaní proto bylo řešením,“ objasňuje Bhatt své pohnutky.
Bhatt tehdy s kamarády pořádal herní seance, kvůli kterým počítače sváželi na jedno místo. A právě Diablo se stalo jedním z prvních projektů, které si skupina pro síťovou zábavu oblíbila.
Brevik po přednášce za omluvu poděkoval na Twitteru a později zveřejnil také dokument s původní koncepcí prvního Diabla (přečtěte si, jak se hra měla lišit).