Studio DICE je autorem enginu Frostbite 2, který využívají například tituly Need for Speed: The Run, Medal of Honor: Warfighter či Dragon Age 3. V minulosti však společnost stála například i za vývojem hry Mirror’s Edge. Ta se soustředila na akrobatický pohyb po městě a citelně ovlivnila žánr stříleček (čtěte recenzi).
Šéf DICE Patrick Söderlund se však otázkám ohledně dalšího dílu Mirror’s Edge vyhýbá. Časopis The Official Xbox Magazine se tázal, zda je riziko v podobě druhého dílu ospravedlnitelné.
A Söderlund na to reagoval slovy: "Možná je, možná není. Pro nás je však důležité i to, že v DICE ve Stockholmu pracuje zhruba tři sta lidí. Někteří z nich nevyvíjí Battlefield. A to záměrně, protože se nechceme stát továrnou na Battlefield."
"Pokud lidem začneme říkat: ‘Ty budeš do konce života dělat Battlefield’, opustí nás," tvrdí Söderlund. Proto si studio cení práce na jiných projektech, u které si vývojáři mohou od Battlefieldu odpočinout. "A pak máte pochopitelně hromadu lidí, kteří na Battlefieldu pracují, protože ho zbožňují," dodává šéf DICE.